طرح آموزش کمک‌های اولیه و امداد و نجات در منطقه 19 اجرا می‌شود

ستاد مدیریت بحران منطقه 19 گفت: طرح آموزش کمک‌های اولیه و امداد و نجات در محلات 13 گانه منطقه 19 به منظور آمادگی هر چه بیشتر شهروندان هنگام مراجعه با بحران های طبیعی و حوادث غیرمترقبه اجرا می شود.

علی نائبی دبیر و جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: اجرای طرح آموزش‌ کمک‌های اولیه و امداد و نجات در محلات 13 گانه منطقه 19 در دستور کار ستاد مدیریت بحران این منطقه قرار دارد.

وی ادامه داد: این طرح همزمان با فصل تابستان به منظور آماده‌سازی شهروندان هنگام مقابله و مواجهه با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه در محلات 13 گانه منطقه 19 در دست اجرا است.

نائبی اظهار داشت: در این طرح کارشناسان اجرایی، آموزش، آمادگی، پشتیبانی و پیشگیری ستاد مدیریت بحران منطقه 19 باحضور در محلات 13 گانه این منطقه اقدام به آمزش شهروندان پیرامون موضوع‌هایی از جمله کمک‌های اولیه و امداد و نجات خواهند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: اجرای طرح آموزش کمک‌های اولیه و امداد و نجات در محلات 13 کانه منطقه 19 برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی کمک‌های اولیه و امداد و نجات، برگزاری دوره های آموزشی کا با تجهیزات امداد و نجات از اقدامات اجرایی این طرح است.

نائبی خاطرنشان کرد: برگزاری دوره های آموزشی مدیریت بحران، مبانی مدیریت بحران،‌دید بحران، اطفای حریق، چادرزنی، آواربرداری، توزیع اقلام آموزشی مدیریت بحران ایمنی و زلزله، برگزاری سمینارهای همگانی آموزشی مدیریت بحران از اقدامات دیگر ستاد مدیریت بحران منطقه 19 است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اموزش ، کمک ، اولیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار