تازه‌های نشر؛

خورشیدی با "این چند نفر" می‌آید

کتاب "این چند نفر" به قلم "حنیف خورشیدی" با محوریت معرفی نمایندگان غزل امروز به مخاطبان شعر معاصر در آینده نزدیک از دریچه انتشارات "فصل پنجم" روانه بازار کتاب می‌شود.

حنیف خورشیدی شاعر در گفتگو با  خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به اتمام مراحل تدوین و گردآوری کتاب "این چند نفر" افزود: این کتاب در برگیرنده مطالبی برای معرفی 360 شاعر به عنوان نمایندگان غزل امروز به مخاطبان کتاب‌های شعر است.
 
وی در ادامه مجموعه 3 جلدی "این چند نفر" را صدای غزل امروز دانست و گفت: تا به امروز برای چاپ و نشر این کتاب با هیچ ناشری صحبت نکرده‌ام اما در این مورد تمایل بیشتری به همکاری با انتشارات "نگاه" دارم.
 
این شاعر اظهار داشت: "شاعران اشرف" عنوان کتابی دیگر به قلم من است که شاعران شهر "اشرف‌البلاد" واقع در استان مازندران را از دریچه انتشارات "اشرف" به مخاطبان معرفی می‌کند. 

خورشیدی ادامه داد: از شاعران معرفی شده در کتاب "شاعران اشرف" می‌توان به "منصور خورشیدی"، "بهرام روشن"، "عبدالعلی حیدری گرجی"، "محمد عظیمی" و "مسعود جعفری" اشاره کرد. 

به گفته وی تمامی شاعران آمده در کتاب "شاعران اشرف" متعلق به دوره تاریخی عصر قاجار تا به امروز بوده و تأثیر بسزایی بر روی زبان شعر مازندران داشته‌اند.
 
خورشیدی تصریح کرد:" آقای شوالیه" عنوان کتاب دیگر من را به خود اختصاص داده و ناشر آن هنوز مشخص نشده است.
 
وی گفت: مجموعه 5 جلدی دوم شعرهای دیگر هم در آینده نزدیک جای خود را در میان آثار منتشر شده توسط انتشارات فصل پنجم پیدا می‌کند.
 
این شاعر با اشاره به انتشار کتاب "من شیزوفرنی هستم"، "لطفا مرا بخوانید" و گفت: این کتاب مجموعه‌ای از شعرهای بلند من در سال‌های اخیر بوده که 13 قطعه شعر را در خود جای داده است.
 
وی خاطر نشان کرد: کتاب "من شیزوفرنی هستم"، "لطفا مرا بخوانید" توسط انتشارات فصل پنجم روانه بازار کتاب می‌شود. 

انتهای پیام /

برچسب ها: تازه ، نشر ، شعر ، آثار ، تاریخی ، مجموعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار