پخش ویژه برنامه های روز پزشک از رادیو سلامت؛

از محرم اسرار تا حس خوب زندگی در صدای سلامتی

"شبکه رادیویی سلامت" همزمان با سالروز ولادت شیخ ابو علی سینا و روز پزشک ویژه برنامه های متنوعی را ندارک دیده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، برنامه «افق روشن» کاری از گروه سلامت اجتماعی رادیو سلامت روز شنبه از ساعت 9:10 به مدت 50 دقیقه با حضور دکتر مصطفی قانعی، رئیس انستیتو پاستور ایران و معاون تحقیقات و فناوری سابق وزارت بهداشت، و دکتر محمود عباسی، رئیس مرکز تحقیقات اخلاق و حقوق پزشکی به بررسی «پزشک، الگوی رفتار اجتماعی» می پردازد. این برنامه به سردبیری فاطمه شهبازی روزهای زوج هر هفته از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز پخش می شود.
 
گروه سلامت روان و خانواده رادیو سلامت نیز در برنامه «زندگی جاریست» به تهیه کنندگی فرانک ترابی به موضوع «تاثیر اعتماد به روان شناسان و روان پزشکان در درمان بیمار» می پردازد. این برنامه با عنوان «محرم اسرار» یکم شهریور از ساعت 10:20 به مدت 40 دقیقه تقدیم شنوندگان صدای سلامتی می شود.
 
همچنین این گروه، ساعت 13:20 در برنامه «سایبان آرامش» به بررسی«تاثیر اعتماد به پزشک بروضعیت روانی بیمار» خواهد پرداخت.
 
برنامه «سلام جوانی» کاری از گروه سلامت و تفریحات به تهیه کنندگی بهرام رحمانی از ساعت 17 با حضور دکتر فربد فدایی به بررسی «نقش الگویی بودن پزشکان در جامعه برای جوانان»می پردازد.
 
در ادامه برنامه های شبکه رادیویی سلامت، گروه سلامت معنوی و سبک زندگی سالم برای گرامیداشت روز پزشک در برنامه «حس خوب زندگی» به تهیه کنندگی موسی نظری از ساعت 19:10 به این سوال که «به نظر شما مهم ترین خصوصیات اخلاقی یک پزشک چیست؟» پاسخ می دهد.
 
گفتنی است؛ برنامه های رادیو سلامت به طور 24 ساعته از موج اف ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، رادیو ، سلامت ، زندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار