افتتاح 201 طرح مخابراتی در شرکت مخابرات اذربایجان غربی / اتصال 700 روستا به اینترنت پرسرعت

201 طرح در قالب 95 پروژه که بالغ بر 200 میلیارد هزینه در برداشت به دست وزیر ارتباطات افتتاح و قابل بهره برداری شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ،محمود واعظی  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: امیدواریم این پروژه ها مقدمه و منشاء خدمات بیشتر دولت یازدهم در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بخصوص در مناطق روستایی کشور و استان آذربایجان غربی باشد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای دولت یازدهم شاهد پیشرفت زیادی در برخی از بخش های ضعیف و مغفول مانده حوزه ارتباطات در آذربایجان غربی بوده ایم، گفت: نباید به این پیشرفت‌ها بسنده کرد، این استان از قابلیت های بالایی در حوزه ارتباطات برخوردار است ، همچینن سیاست دولت برای سرمایه‌گذاری در این حوزه معطوف به استان‌های مرزی است؛ به طور مثال 700 روستا در آذربایجان غربی تحت پوشش اینترنت پر سرعت هستند که امیدواریم درسال جاری وسال اینده تعداد روستا های دارای اینترنت پرسرعت افزایش یابد.
 
واعظی تصریح کرد: مجلس و دولت عنایت ویژه ای به این بخش داشته و دارند و در یک سال قبل تمامی طرح ها لوایح بدون مشکل خاصی در کمیسیون ارتباطات مجلس به تصویب رسیده اند.  
وی در خصوص اهداف اصلی دولت در سال های آینده گفت: دغدغه تک تک اعضای کابینه اقتصاد و رشد اقتصادی است و این سخت است که با وجود چنین ذخایر عظیمی، به مردم اعلام کنیم گریبان‌گیر مشکلات اقتصادی هستیم.

وزیر ارتباطات گفت: ما به دنبال افزایش ارتباط اینترنت پرسرعت در تمایم روستاهای کشور به خصوص روستاهای آذربایجان غربی هستیم. وزیر ارتباطات با مهم دانستن سیاست نهضت محتوایی در وزارت ارتباطات گفت: ما از همه فرهیختگان و تحصیلکرده ها برای ایجاد نرم افزارها و اپلیکیشن های جدید استقبال و حمایت همه جانبه خواهیم کرد و این مهم در این استان نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 واعظی با تأکید دوباره بر جدی شمردن فعالیتهای پست و پست بانک برنامه های این شرکت و بانک را در راستای توسعه خدمات به روستاها و مناطق محروم تر عنوان کرد و گفت: طرحها و پروژه هایی در پست بانک در دست اقدام است که می تواند برای روستاییان بسیار مفید و مهم باشد.
وی  پس از افتتاح این پروژه خاطرنشان کرد: ما امیدواریم با افتتاح در این روستا، با تلاش همکاران بنده تا پایان سال تمام روستاها دارای ارتباط اینترنتی پرسرعت گردند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: افتتاح ، طرح ، مخابرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار