رایتل استخدام می‌کند

شرکت رایتل، اپراتور سوم تلفن همراه کشور برای تکمیل کادر پرسنلی خود از متقاضیان واجد شرایط دارای مدرک کاردانی، کارشناسی و بالاتر با حداقل ۲ سال سابقه کار دعوت به همکاری کرده است.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، این شرکت در عناوین شغلی زیر نیرو می‌پذیرد: 
 
* اپراتور مرکز تماس (شهرهای تهران و کرج):
 
شرح کار: پاسخگویی تلفن به درخواست‌های مشترکین و پیگیری مشکلات آن‌ها
 
شرایط احراز: مدرک کاردانی یا کارشناسی، توانایی کار بصورت شیفتی (در ساعات مختلف شبانه‌روز و روزهای تعطیل)، آشنایی با صنعت مخابرات و ابزارهای ارتباطی (گوشی‌های تلفن همراه، تبلت، مودم و …)، آشنایی کامل با کامپیوتر و نرم‌افزارهای Office، تسلط به تایپ فارسی، کارت پایان خدمت (برای آقایان)، عدم اشتغال به تحصیل.  
 
* سرپرست فروشگاه و مرکز خدمات: (شهرهای تهران، کرج ، اصفهان ، مشهد ، تبریز ، شیراز ، رشت ، اهواز)
 
شرح کار: سرپرستی و مدیریت مرکز خدمات مشتریان رایتل واقع در تهران و شهرستان‌های ذکر شده.
 
شرایط احراز: کارشناسی و بالاتر رشته های مرتبط با حوزه فروش، دارای تجربه کاری در مدیریت یا سرپرستی، مسلط به اصول و روش های مشتری مداری، مسلط به تکنیک‌های فروش و تحلیل بازار، مسلط به ایجاد روشهای انگیزشی کارکنان، قابیلت فعالیت تحت فشار و استرس، آشنایی کامل با کامپیوتر و نرم افزارهای آف، تسل به تایپ فارسی و انگلیسی، کارت پایان خدمت ( برای آقایان)، عدم اشتغال به تحصیل، توانایی کار به صورت شیفتی.
 
* کارمند فروشگاه و مرکز خدمات: (شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، تبریز، شیراز، رشت و اهواز):
 
شرح کار: کارمند مرکز خدمات مشتریی مداری، آشنا به اصول فروش، قابلیت فعالیت تحت فشار و استرس، آشنایی کامل به کامپیوتر و نرم افزارهای آفیس، تسلط به تایپ فارسی و انگلیسی، کارت پایان خدمت (برای آقایان)، عدم اشتغال به تحصیل، توانایی کار به صورت شیفتی.
 
متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://rightel.ir قسمت درباره ما، قسمت دعوت به همکاری مراجعه کنند یا رزومه خود را به آدرس ایمیل hrcs@rightel.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار