معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

خوشا به حال دست اندرکاران جشنواره نهضت کتابخوانی رضوی البرز

معاون قرآن وعترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی نوشت: خوشا به حال دست اندرکاران جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام به ویژه نهضت کتابخوانی استان البرز که در این راه عاشقانه گام بر می دارند

 به گزارش  حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، حجت الاسلام محمدرضا حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد نهضت کتابخوانی رضوی پیامی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است: 

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا المرتضی

درود و سلام بر بدعه الرسول، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام که آنروز با کاروانی خجسته وارد اقلیم پارسیان شدند. حضور این امام همام امروز در سراسر این سرزمین پرتو افکنده و طلیعه ی شمس الشموس همه جا را روشنی بخشیده است و چه زیبا فرموده اند: " خدا رحمت کند کسی که امر ما را احیا می کند" و این کلام آن حضرت در حدیث سلسله الذهب است که همچون کتیبه ای زیبا بر تارک تاریخ می درخشد.

خوشا به حال دست اندرکاران جشنواره بین المللی امام رضا علیه السلام به ویژه نهضت کتابخوانی استان البرز که در این راه عاشقانه و صادقانه گام بر می دارند و بی شک رحمت خداوند متعال بدرقه ی راهشان خواهد بود. امید دارم در راه ترویج معارف دینی و سیره اهل بیت در تمامی شئونات زندگی موفق و موید باشید.


انتهای پیام/
برچسب ها: قرآن ، وزیر ، فرهنگ ، عاشقانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار