شیوع ابولا ؛ حمایت آمریکا از "بیوتروریسم"!؟

به نظر می رسد شیوع کنونی این بیماری از لحاظ تعداد و وسعت بین المللی عفونت های آن به مراتب مسری تر و خطرناک تر از هر کدام از نمونه های پیشین آن می باشد .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از گلوبال ریسرچ؛ این پایگاه خبری در مقاله ای به قلم " جیسون کیسون " نوشت : ما اکنون باز هم می توانید مطمئن تر ازقبل شویم که دولت آمریکا در حال دروغگویی درباره بسیاری از مسائل از جمله شیوع ویروس ابولا است . در حقیقت این مسئله به نوعی یک سیاست در واشنگتن می باشد . در این مقاله به دلایلی اشاره شده است که نشان میدهد سه دروغ بزرگ درباره ابولا به اذهان عمومی دنیا گفته شده است . 

این دلایل در عین سادگی و منطقی بودن به شدت نگران کننده و هشدار دهنده است . برخی شواهد و بررسی ها نشان می دهد که در حال حاضر شیوع ابولا یک نوع اقدام تروریسمی در ارتباط و نقش دولت آمریکا است . 

یکی از دروغ های کلیدی بیان شده توسط آمریکا و تبلیغ شده از سوی جریان های رسانه ای غرب این است که هیچکسی در هیچ سمت و موقعیتی نباید این گونه تصور کند که این ویروس در هوا ایجاد شده است . در این باره , آژانس بهداشت عمومی کانادا اظهار داشت :

" در محیط آزمایشگاه , عفونت از طریق ذرات معلق در هوا به پستانداران منتقل شده است . در این زمینه انتقال از طریق انتشار ویروس در هوا به انسان به شدت متحمل می باشد . اهمیت این طریقه انتقال چندان حائز اهمیت نیست . وضعیت نامناسب بهداشت می تواند به شدت به گسترش این ویروس کمک کند ."

تعداد محدودی از مطالعات علمی درباره احتمال انتقال و گسترش این ویروس از طریق هوا ابراز نگرانی کرده اند . با این حال , یافتن و مطالعه این تحقیقات محدود علمی چندان دشوار نیست .  بنابراین کارشناس و افراد متخصصی وجود دارند که درباره این احتمال هشدار داده و اعلام کرده اند که نوع هوابرد ویروس ابولا ممکن است وجود داشته باشد . 

اما این دولت آمریکا و همراهان و هم پیمانان آن در اروپا هستند که به دروغ خود درباره نوع ایجاد و شیوع این بیماری خطرناک به اذهان عمومی دنیا تاکید و اصرار می کنند . پیش از آنکه به دروغ دوم کاخ سفید درباره ابولا برسیم باید برخی نکاتی که توجه کمتری به آن شده متذکر شویم . 

یکی از این نکات این است که چرا هرگز هیچ نظریه یا ایده ای درباره اینکه چگونه این ویروس تنها گیربانگیر مردم در غرب آفریقا شده , عنوان نمی شود . نمونه ای از این ویروس هرگز سابقه مشاهده یا نمونه ای در این منطقه از قاره آفریقا نداشته است . آیا از دیدگاه نژادپرستانه آمریکا کل قاره آفریقا یکسان بوده و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند ؟ 

دروغ دوم اینکه : به نظر می رسد شیوع کنونی این بیماری از لحاظ تعداد و وسعت بین المللی عفونت های آن به مراتب مسری تر و خطرناک تر از هر کدام از نمونه های پیشین آن می باشد . در حال حاضر حداقل 1975 نمونه از ابتلا به این ویروس گزارش شده است . 

این دروغ نمونه بارزی از یک فرافکنی و کذب پراکنی ناشی از بی اطلاعی است و مروبط به این واقعیت است که جریان اصلی رسانه های وابسته به دولت های غربی هرگز عنوان نمی کنند که ما اکنون با نوع بیولوژیکی متفاوتی از ابولا مواجه هستیم . 

چنانچه روند شیوع و نوع ویروس های منتشر شده را مورد آزمایش های دقیق قرار دهیم به این واقعیت دست پیدا می کنیم که بعنوان مثال ویروسی که در کنگو گسترش یافته با ویروس منتشر شده در گینه از لحاظ بیولوژیکی متفاوت است اما همگی از مجموعه ابولا می باشد . 

دروغ سوم و اخر دولت آمریکا به مردم دنیا درباره ابولا این است که : در مقاله ای با عنوان " داستان های متناقض دولت فدرال درباره شیوع ابولا " ما می خوانیم که دولت آمریکا در حال ارائه دو داستان کاملا متضاد با یکدیگر درباره این ویروس به اذهان عمومی دنیاست . 

این داستان های متناقض نه تنها موجب بی اعتباری اظهارات مقامات دولتی واشنگتن هم در این مورد و هم در سایر مسائل بین المللی شده بلکه خشم و انزجار ملت های آفریقایی را از دولت آمریکا چندین برابر بیشتر کرده است . مردم این قاره پیشتر نیز نمونه های زیادی از تلاشهای غرب برای تسخیر و تسلط بر خاک خود را تجربه کرده اند . 



انتهای پیام /
برچسب ها: ایبولا ، دروغ ، واشنگتن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار