ليبرمن، نتانياهو را به خروج از دولت وی تهديد کرد

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، نخست وزیر را تهدید کرد از دولت ائتلافی او خارج خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه الاقصی ، این شبکه در خبری فوری گزارش داد رسانه های اسرائیلی اعلام کردند "اویگدور لیبرمن" وزیر خارجه اسرائیل "بنیامین نتانیاهو "نخست وزیر را تهدید کرد از دولت ائتلافی او خارج خواهد شد.

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی تهدید کرد اگر وزیر دارایی این رژیم از کابینه نخست وزیر اسرائیل خارج شود وی نیز در کابینه نخواهد ماند.پ

 پایگاه اینترنتی شبکه ده تلویزیون اسرائیل نیز اعلام کرد فضای سیاسی اسرائیل با توجه به ادامه حملات اعضای کابینه ائتلافی به نتانیاهو همچنان متشنج است.

اعضای کابینه حملات لفظی خود به نتانیاهو را با سرخوردگی ناشی از سیاستهای نخست وزیر اسرائیل توجیه می کنند.

لیبرمن  گفته است:" نتانیاهو بار دیگر تلاش می کند یهودیان متعصب ( راستگرایان افراطی) را وارد کابینه کند. اگر چنین شود یائیر لابید وزیر دارایی از کابینه خارج خواهد شد و اگر او خارج شود من نیز در این کابینه ائتلافی باقی نخواهم ماند."

لیبرمن گفت :" نتانیاهو زمانی که مجبور شد با حماس گفتگو کند خودش را با مشکل واقعی روبرو کرد و همین باعث شد او سرخوردگی خودش را بر سر احزاب حاضر در کابینه ائتلافی خالی کند." 

ارزیابی های افراد نزدیک به نتانیاهو نشان می‌دهد در حال حاضر احتمال اینکه یک ائتلاف جدید جای ائتلاف کنونی را بگیرد بعید است. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار