پاتک پلیس به سارقان حرفه ای لوازم خودرو

پليس آگاهي خراسان رضوي در اجراي طرح يك روزه مبارزه با سرقت داخل خودرو 12 سارق داخل خودرو و چهار نفر مالخر اموال مسروقه را دستگير كرد.

سرهنگ حسين بيدمشكي رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشريح اين خبر گفت: در اجراي طرح مبارزه با سرقت محتويات داخل خودرو در حوزه شرق مشهد، ‌كاراگاهان پايگاه شرق پليس آگاهي پس از چندين روز تعقيب و مراقبت و همچنين شناسايي محل هاي جغرافيايي جرم طرحي يك روزه را به اجرا گذاشتند.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي ادامه داد: در اين طرح يك روزه كارآگاهان توانستند 12 نفر از سارقان داخل خودرو كه از چند روز قبل با هماهنگي مقام قضايي تحت كنترل نامحسوس بودند را دستگير كنند.

وي افزود: در بازجويي بعمل آمده از متهمان تاكنون پرده از 30 فقره سرقت داخل خودرو برداشته شده و چهار نفر مالخر نيز در اين ارتباط شناسايي و دستگير شدند.

كارآگاه بيدمشكي با بيان اينكه در بازرسي بعمل آمده از مخفيگاه يكي از مالخران 5 عدد باطري خودرو و مقداري لوازم خرد مسروقه كشف و ضبط شد، بيان داشت: كسب منافع مالي از مهمترين انگيزه مجرمان دستگير شده است.

وي در پايان از شهروندان خواست تا با رعايت موارد حفاظتي و كنترلي و همچنين توجه به توصيه هاي پليس از سرقت لوازم داخل خودرو خود پيشگيري كنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار