تکرار//صالحی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

پرونده اعتراض صادقیان را هفته آینده بررسی می‌کنیم/ اعتراض به اساسنامه فدراسیون فوتبال بعد از 3 سال جای تأمل دارد

رئیس کمیته استيناف فدراسیون فوتبال گفت: پرونده اعتراض پیام صادقیان به حکم محرومیتش بعدازظهر سه‌شنبه به ما رسیده و ما روز یکشنبه هفته آینده آن را بررسی می‌کنیم.

عليرضا صالحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: کمیته انضباطی بعدازظهر سه‌شنبه پرونده اعتراض صادقیان را برای ما ارسال کرد و ما هم در جلسه روز یکشنبه اعتراض صادقیان به محرومیتش را بررسی می‌کنیم.

رئيس كميته استيناف فدراسيون فوتبال درباره حضور صادقیان در جلسه روز یکشنبه اجباری است یا نه، بیان کرد: لزومی به حضور صادقیان در جلسه روز یکشنبه نیست و ما بدون حضور وی اعتراض به حکم محرومیتش را بررسی می‌کنیم.

وی در مورد ماجرای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: به هر حال در مجمع فدراسیون فوتبال بر سر اصلاح اساسنامه اختلاف نظر بود. همچنین ارکان قضایی فدراسیون فوتبال عضو مجمع نیستند تا در مورد تصمیمات مجمع نظری دهند هر تصمیمی که مجمع فدراسیون فوتبال می‌گیرد ما تبعیت می‌کنیم.

صالحی تصریح کرد: رؤسای قضایی فدراسیون فوتبال تا قبل از اصلاح اساسنامه با پیشنهاد رئیس فدراسیون فوتبال و با تأیید و تشخیص هیات رئیسه انتخاب می‌شدند اما بعد از اصلاح طبق مقررات بین‌المللی فوتبال رؤسای کمیته‌های قضایی از طریق اعضای مجمع انتخاب می‌شوند.

رئیس کمیته استیناف درباره بازگو شدن نتایج جلسه مجمع فدراسیون فوتبال بعد از 3 سال گفت: جای تعجب دارد که تغییرات اساسنامه فدراسیون فوتبال سال 90 صورت گرفته اما الان به آن پرداخته می‌شود چرا‌که در این مدت هیچ کس اعتراض نکرده و این قابل تأمل است.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال من صلاحیت اظهار نظر در مورد موضوع اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال را ندارم و ذی‌نفع در مورد این موضوع نیستم، هر تصمیمی که مجمع بگیرد تبعیت می‌کنم.

صالحی عنوان داشت: اگر انتخاب رؤسای کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال از هیات رئیسه و رئیس فدراسیون فوتبال به مجمع فدراسیون واگذار شود آن وقت آنها می‌توانند اشخاصی که تمایل دارند را رئیس کمیته‌های قضایی کنند.

رئیس کمیته استیناف ادامه داد: به هر حال اگر مسئولان فدراسیون فوتبال بخواهند در کنارشان باشم و کمک کنم این کار را انجام می‌دهم اما اگر فرد دیگری را مدنظر داشته باشم با کمال میل از پستم کنار می‌کشم.

وي تصریح کرد: من 8 سال است که با پیشنهاد کفاشیان و تأیید هیات رئیسه رئیس کمیته استیناف هستم و اگر مرا نخواهند حاضرم کنار بروم.

صالحی درباره اینکه بعضی‌ها قصد برکناری کفاشیان را دارند، گفت: این سوال در حیطه كاري و صحبت‌های من نیست تا جواب بدهم، من نمی توانم بدون اطلاع از موضوع کسی را متهم کنم.

رئیس کمیته استیناف در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم کسانی که این مطالب را مطرح می‌کنند نظرشان خیر و طبق قانون باشد و برای پیشبرد قوانین قدم بردارند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار