مظلومی: بچه های ما برای قهرمانی با همه وجود جنگیدند/به تیم داری در لیگ کشتی ادامه می دهیم

مدیرعامل تیم کشتی آزاد بیمه رازی گفت: برای آن که در مرحله دوم رقابتهای لیگ جایزه بزرگ فصلی قهرمانی شویم همه اعضای تیم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

یونس مظلومی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:طی دو روزی که مسابقات جایزه بزرگ فصلی در خانه کشتی برگزار شد از نزدیک رقابت ها را تماشا کردم و شاهد بودم که بچه های ما چطور با غیرت مقابل حریفان خود قرار می گرفتند.
 
وی تصریح کرد:در هر صورت وقتی برای رسیدن به هدفی برنامه داشته باشی موفقیت نیز حاصل خواهد شد،تیم بیمه رازی با استفاده از کادر فنی توانمند و غیرت کشتی گیرانش توانست در هر 5 مسابقه ای که در رقابت های لیگ داشت پیروز میدان شود و در نهایت نیز مقتدرانه به مقام قهرمانی برسد.که جا دارد از همه بچه ها به خاطر تلاشی که داشتند تشکر ویژه داشته باشم.
 
مظلومی در پاسخ به این سوال که با چه هدفی در مسابقات لیگ کشتی سرمایه گذاری داشته اند گفت:به هر حال ما در کنار فعالیت های اجتماعی دوست داشتیم به زمینه های ورزشی نیز ورود پیدا کنیم و چه رشته ای بهتر از ورزش اول کشور به همین منظور با راهنمایی هایی که دوستان داشتند تصمیم گرفتیم در مرحله دوم مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشتی کشور تیم داری کنیم.
 
وی در ادامه با بیان این که  به تیم داری در لیگ کشتی ادامه می دهیم تاکید کرد:مطمئن باشید تیم بیمه رازی در مسابقات فصل آینده لیگ کشتی نیز حضور پر قدرتی خواهد داشت و در واقع با برنامه ریزی که داریم به دنبال قهرمانی در همه فصل های این رقابت ها هستیم.
 
مدیر عامل تیم بیمه رازی در خاتمه خاطرنشان کرد:رقابتهای لیگ کشتی با نظم و مدیریت خوبی به پایان رسید اما بهتر بود با اطلاع رسانی بیشتر این مسابقات در مکانی مناسب تر برگزار می شد که علاقه مندان به کشتی هم می توانستند از نزدیک شاهد رقابت ها باشند، شاید یکی از ضعف های این مرحله لیگ عدم استقبال تماشاگر بود که امیدورام در آینده مسئولان فدارسیون چاره ای نیز برای این موضوع بی اندیشند.   
 
در پایان مرحله دوم مسابقات جایزه بزرگ باشگاه های کشور که روزهای 29 و 30 مرداد ماه در خانه کشتی شماره 2 تهران برگزار شد تیم بیمه رازی تهران با 5 پیروزی و بدون شکست قهرمان رقابت های کشتی آزاد شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: مظلومی ، کشتی ، بیمه رازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.