رشت /

استقبال اصحاب رسانه و اهالی قلم از چهارمین جشنواره فرهنگ رضوی

چهارمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور از سری برنامه های دوازدهمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) به میزبانی استان گیلان برگزار می شود .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رشت ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر چهارمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور از رشد 75 درصدی آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و آن را نشانه استقبال اصحاب رسانه و اهالی قلم از این جشنواره معنوی دانست.

فیروز فاضلی افزود : تا پایان مهلت ارسال آثار ، 524 اثر در بخش های مقاله ، خبر ، گزارش ، تیتر ، مصاحبه ، یادداشت ، شعر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که بیش از 75 درصد در مقایسه با سال 92 رشد داشته است.

وی خاطرنشان کرد : آثار ارسالی در 50 نشریه محلی و سراسری کشور از 12 استان شامل خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، ایلام، مازندران، کرمان، همدان و گیلان منتشر شده است.

مدیرکل ارشاد اسلامی اظهارداشت : کلیه آثار رسیده به دبیرخانه برای داوری به معاونت مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده است.

دبیر چهارمین جشنواره جلوه های فرهنگ رضوی در مطبوعات کشور یادآور شد: مراسم پایانی و تقدیر از برگزیدگان این جشنواره، روز پنج شنبه ششم شهریور ماه در شهر آستانه اشرفیه در گیلان برگزار می شود .

انتهای پیام


برچسب ها: جشنواره ، فرهنگ ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.