در آستانه روز پزشک عنوان شد

تقدیر رییس شورای شهر تهران از اجرای طرح "تحول نظام سلامت"

رئیس شورای شهر تهران از تهیه کنندگان طرح «تحول سلامت» که در اجرایی شدن بهتر وضعیت بهداشت و سلامت در بیمارستان‌های کشور نقش مهمی دارند،‌ تقدیر کرد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران  به نقل از وبدا،  احمد مسجد جامعی با تاکید بر این ‌که در کشورهای پیشرفته بحث سلامت و بهداشت یکی از شاخص‌های مهم توسعه‌ کشور است‌، اظهار کرد: دولت خوشبختانه از ابتدای کار خود مساله سلامت، بهداشت و درمان را در رأس دستورات خود قرار داده است، به همین دلیل از وزیر بهداشت که با جدیت، پشتکار،‌ علم و روحیه مردمی بار سنگین طرح تحول سلامت را بر دوش کشید‌ و آن را هدایت کرد، تشکر می‌کنم.

وی گفت: آرزو می‌کنم این طرح یکی از موقعیت‌های بزرگی باشد که به خدمات پزشکی،‌ بیماران‌ و کسانی که نیاز به استفاده از امکانات پزشکی و درمانی دارد، کمک کند.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که بیماران در این طرح نباید برای تهیه اقلام مورد نیاز خود به خارج از بیمارستان بروند‌ و در هنگام ترخیص فقط 10 درصد از هزینه‌ بیمارستان را پرداخت و 90 درصد دیگر توسط تعرفه‌ها و خدمات بیمه پرداخت شود، گفت: با یارانه‌ای که دولت در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است‌، باید بیمه‌ افرادی که از امکانات بیمارستان‌ها استفاده می‌کنند، پرداخت شود‌.

همچنین امیدوارم تعرفه‌های پزشکی تحت پوشش بیمه قرار گیرد و مردم کمتر از جیب خود برای استفاده از این خدمات هزینه کنند‌.

مسجد جامعی با اشاره به صحبت‌های مدیر سازمان انتقال خون که گفته است، «شخص وزیر بهداشت توجه ویژه‌ای به مشکلات انتقال خون به عنوان سازمان عام‌المنفعه دارد» افزود: امیدوارم با این برنامه‌های پیش‌رو خدمات بهتری را به بیماران ارائه کنند.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار