مروری بر مهمترین اخبار"سیاسی" شنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: نظارت مستمری در بیمارستان‌ها خواهیم داشت ، جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی اعلام موجودیت کرد ، حیات کل زمین در تهدید است/ در سابقه خشن قدرت‌های اقتصادی آنچه ذبح می‌شود، طبیعت است و...

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی  باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

اطلاعی از دانشمندان دفاعی به آژانس نمی‌دهیم/ بازدید از پارچین موضوعیت ندارد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/1/2533685_526.jpg

 وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که درباره دسترسی به اطلاعات دانشمندان دفاعی ما آیا قبول می‌کنید این اطلاعات به آژانس داده شود، گفت: بحث اطلاعات دانشمندان قبلا هم مطرح نبوده و به هیچ وجه پذیرفته نیست و آن را در اختیار دیگران قرار نخواهیم داد.

حیات کل زمین در تهدید است/ در سابقه خشن قدرت‌های اقتصادی آنچه ذبح می‌شود، طبیعت است
 رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سال‌هاست که مسئله محیط‌زیست به‌عنوان مسئله حیاتی بشر مطرح است و در کنفرانس‌ها و رسانه‌ها بدان پرداخته شده و مقالات و کتاب‌های متعدد در این‌باره نوشته شده است، اما درمان جدی نشد بلکه در برخی وجوه وضع طبیعت به قهقرا رفته است، به طوری که امروز حیات کل زمین در تهدید است.

مصر با ارسال کمک‌های انسان دوستانه ایران به غزه موافقت کرد/ سفر ظریف به عراق

 یک منبع آگاه در وزارت امور خارجه از سفر وزیر امور خارجه کشورمان به عراق خبر داد.

دعوای "ندا" با "نسا" / کرباسچی به جاده شمال گیرداد! / اظهارات جدید فایزه هاشمی

 صبح اول شهریور، شماره دوم از "عصر جدید" ارگان جدید کارگزارانی‌ها از دل هفته نامه صدا با کلی سرو صدا بیرون آمد، مهمترین خبر این شماره گفتگو با دومین دختر هاشمی رفسنجانی است.

نظارت مستمری در بیمارستان‌ها خواهیم داشت

 رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکید بر بازرسی و نظارت بیشتر در بیمارستان‌ها گفت: باید کاری کرد که مردم و مراجعان به بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی احساس کنند که می‌توانند بابت مشکلات‌شان به مکانی مثل سازمان بازرسی مراجعه کنند.

برای رسیدگی به مسائل زیست‌محیطی غزه، منتظر پاسخ دبیرکل سازمان ملل هستیم
 رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از مذاکره با برخی از مقامات در خصوص رسیدگی به مسئله غزه و فجایای زیست محیطی خبر داد و گفت: مسئولان وعده رسیدگی به مسائل زیست محیطی غزه را داده و اکنون منتظر پاسخ دبیرکل سازمان ملل هستیم.

جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی اعلام موجودیت کرد
 جبهه متحد اعتدالگرایان ایران اسلامی در آستانه انتخابات مجلس دهم با شرح اهداف و وظایف، با صدور بیانیه‌ای اعلام موجودیت کرد.

تامین امنیت پروازها در سایه مجاهدت‌های خاموش

 سردار گرجی زاده گفت:بخش عمده‌ای از تدابیر اتخاذ شده در راستای مقابله با اقدامات خرابکارانه و تامین امنیت پرواز در سایه مجاهدتهای خاموش و نامحسوس صورت می‌گیرد.

مهم‌ترین مشکلی که نظام آموزش عالی با آن مواجه است عدم پاسخگویی است
 در پی استیضاح وزیر علوم،اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور پیرامون پیامد‌ها و عبرت‌های آن در فضای دانشگاهی و سیاسی بیانیه‌ای صادرکرد.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری روز پزشک را تبریک گفت
 فرمانده نیروی دریایی ارتش به مناسبت فرا رسیدن روز پزشک، در پیامی این روز را به جامعه پزشکی کشور بویژه پزشکان خدوم و تلاشگر نیروی دریایی ارتش تبریک گفت.

محکوم به قصاص پای چوبه‌ دار، زندگی دوباره یافت

محکوم به قصاص پای چوبه‌ دار، زندگی دوباره یافت یک محکوم به قصاص در پای چوبه دار با رضایت اولیای‌دم زندگی دوباره یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار