سنندجی خبر داد

نظافت ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران / نصب سطل زباله در تمامی اتوبوس ها

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: طبق ابلاغیه ای به تمامی پایانه های شهر تهران مقرر شد، اتوبوس ها به محض رسیدن به ایستگاه و خروج مسافران نظافت داخلی شوند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اعلام این خبر افزود: در گذشته نیز اتوبوس ها هفته ای یک بار نظافت و شستشوی داخلی می شدند اما باتوجه به وضعیت آلودگی هوا که شهر تهران با آن روبه روست، نیاز به شستشوی بیشتر در اتوبوس های شهر تهران احساس می شد. 

وی با بیان انجام شستشوی بدنه اتوبوس ها در شب به محض استقرار در پایانه ها ادامه داد: همچنین مقرر شده است تا اتوبوس ها بعد از پیاده کردن مسافران و بازگشت به پایانه توسط نیروهای خدماتی نظافت کامل در آنها انجام می شود.

سنندجی با تاکید بر اینکه اکنون این سیستم نظافت در هواپیماها در حال انجام است و برای اولین بار ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران این برنامه را برای اتوبوس های شهری اجرایی کرده است، بیان کرد: پیش از این اتوبوس ها به سطل زباله مجهز نبوده این در حالیست که اکنون تمامی 6 هزار و 500 دستگاه اتوبوس شهر تهران به سطل های زباله با کیسه نایلون مجهز شده است تا مسافران برای انداختن زباله های خود از آنها استفاده کنند .

 مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران توضیح داد: هر دستگاه اتوبوس در زمان استراحت نیز مورد نظافت با جاروبرقی قرار می گیرد و شیشه ها نیز لکه گیری و شستشو می شوند و در مجموع برابر درخواست شهروندان  نظافت و شستشوی صندلی ها و کف اتوبوس به طور مستمر در طول روز انجام می شود.

وی با بیان شروع شستشوی روزانه اتوبوس های شهر تهران از پایانه علم و صنعت یادآور شد: نزدیک به یک ماه است که در پایانه علم و صنعت این طرح اجرایی شده است و از چهارشنبه 29 مردادماه نیز به تمامی پایانه های شهر تهران ابلاغ شده نظافت و شستشو اتوبوس ها در هربار سرویس  دهی در روز از امروزآغاز شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درپایان ضمن ابراز امیدواری نسبت به همکاری شهروندان در پاکیزه نگاهداشتن اتوبوس های پایتخت خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌کنیم که با رعایت نظافت دو سویه هم از سوی شهروندان و هم از سوی شرکت واحد در نگهداری اتوبوس ها ، وضعیت نظافت اتوبوس ها بهبود یابد .  
 
 انتهای پیام/
برچسب ها: نظافت ، ناوگان ، اتوبوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار