سری جدید "یك برش زندگی" با هویت و شناسنامه جدید

سری جدید «یك برش زندگی» به تهیه كنندگی محمود فلاح پرویزی به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبكه دو، محمود فلاح پرویزی گفت: سری جدید «یك برش زندگی» به تهیه كنندگی محمود فلاح پرویزی به روی آنتن شبكه دو می‌رود.

وی افزود: مشارکت صد در صدی مردم در تولید بخشهای مختلف برنامه «یك برش زندگی» و پیش از آن در «یكی بود یكی نبود»، تجربه با ارزشی را برای تلویزیون به وجود آورد و به اعتقاد من این برنامه در آینده ای نه چندان دور، جدی‌ترین و پیشروترین برنامه تعاملی و مخاطب‌محور در ایران خواهد بود.

تهیه‌كننده جدید برنامه «یك برش زندگی» خاطرنشان كرد: هم اكنون یكصد و چهل و هفت خبرنگار افتخاری از نقاط مختلف كشور با این برنامه همكاری می‌كنند و صدها نفر هم به طور پراكنده فیلم، عكس و داستان برایمان ارسال می-كنند. این نشان می دهد نگاه امروز ما به «یك برش زندگی»،نگاه به یك برنامه هویت¬دار و با شناسنامه مشخص است كه از فرصت با ارزش همراهی جمع كثیری از هموطنان عزیز از سراسر كشور برخوردار است. 

محمود فلاح پرویزی كه پیش از این تهیه كنندگی برنامه‌های «راه سوم» و «120 پرچم» را برای شبکه دو سیما به عهده داشت، افزود: بدون شك مسیر طی شده تا به امروز، مسیری روشن بوده و امیدوارم با همدلی گروهی و گسترده-تر شدن چتر این برنامه در سراسر كشور، حركت رو به رشد آن همچنان ادامه یابد.

وی افزود: ایده‌هایی برای پرجمعیت‌تر شدن خانواده «یك برش زندگی» داریم و تمهیداتی هم برای جذاب‌تر شدن برنامه اندیشیده‌ایم ولی در اینجا وظیفه خود می‌دانم از همه كسانی كه تا به امروز در رشد و بالندگی این برنامه مؤثر بوده¬اند، صمیمانه سپاسگزاری كنم. 

تهیه كننده این برنامه ابراز كرد: مخاطبان و كلیه علاقه مندان به ارسال تصاویر و فیلم می توانند عكسها و فیلمهای خود را با موضوع روز و هفته دختران و میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) از طریق پست الكترونیكی برنامه به آدرس info@1-bz.irارسال نمایند. همچنین راههای ارتباطی با این برنامه سامانه پیامكی 30000207 و سایت برنامه به آدرس www.1-bz.ir می‌باشد.

یك برش زندگی كاری از گروه اجتماعی شبكه دو سیماست كه از 21 دی سال گذشته به تهیه كنندگی سمانه فراهانی به روی آنتن رفت . این برنامه از شنبه اول شهریور به تهیه كنندگی محمود فلاح پرویزی همچون گذشته از شنبه تا چهارشنبه ساعت 8:30 با اجرای امیر رضایی از شبكه دو سیما پخش می‌‌شود.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار