باند جدید فرودگاه رامسر تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد

ایلخانی اعلام کرد: برای ساخت باند جدید فرودگاه رامسر تاکنون یکصد میلیارد تومان هزینه شده و به 50 میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،  رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور به‌همراه برخی از اعضای هیات مدیره و معاونین از فرودگاه رامسر بازدید و در نشست خبری که به این منظور برگزار شده بود، حضور یافت.

بنابراین گزارش؛ طی این بازدید ایلخانی در جریان مراحل ساخت باند جدید و بتنی فرودگاه قرار گرفت.این گزارش می‌افزاید؛ همچنین در نشستی که به این منظور برگزار شد، موسی مشاء‌زمینی مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران توضیحاتی در خصوص ساخت باند، طرح توسعه فرودگاه رامسر و مشکلات پیش روی فرودگاه ارائه کرد.

در ادامه محمدعلی ایلخانی با اشاره به تلاش جدی فرودگاه‌های کشور در جهت توسعه این فرودگاه، گفت: تلاش‌های زیادی برای در اختیار گرفتن اراضی مورد نیاز برای توسعه ترمینال و اپرون فرودگاه به منظور افزایش پرواز برای هواپیماهایی با بدنه وسیع و همچنین تبدیل این فرودگاه به فرودگاه بین‌المللی صورت گرفته است.

وی در این باره افزود: پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال، از باند جدید فرودگاه رامسر بهره‌برداری به‌عمل آید.

ایلخانی اضافه کرد: برای این پروژه تاکنون یکصد میلیارد تومان هزینه شده و تا نهایی شدن آن به 50 میلیارد تومان دیگر نیازمند هستیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور ادامه داد: به‌منظور توسعه فرودگاه سعی شده در کنار مشاورین و پیمانکاران داخلی از مشاوران طراز اول خارجی استفاده شود.

وی با اشاره به این مطلب که برای توسعه این فرودگاه با استقبال خوب سرمایه‌گذاران خارجی مواجه شده‌ایم، گفت: با برخی از آنها در حال مذاکره هستیم و روند مطلوبی را طی می‌کند.

یادآور می‌شود؛ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور پس از بازدید از فرودگاه رامسر، عازم فرودگاه رشت شد تا از نزدیک در جریان روند اجرای پروژه‌های این فرودگاه قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار