مدیران فرودگاهی نظارت و کنترل مضاعفی برای امنیت به کار گیرند

ایلخانی اعلام کرد: نظارت و کنترل باید سرلوحه کار مدیران فرودگاهی باشد .

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در حاشیه همایش "ارتقاء فرهنگ خدمت‌رسانی در سایه توسعه امنیت پایدار" محمدعلی ایلخانی در جمع مدیران فرودگاهی، گفت: شرکت فرودگاه‌های کشور باید در محوریت این همایش‌ها قرار بگیرد و امیدواریم همایش‌های بعدی توسط ستاد شرکت فرودگاه‌ها برگزار شود.
 
وی ادامه داد: برای برگزاری بهتر این همایش باید کمیته‌یی تشکیل شود که کارکردی دائمی داشته و طرح‌ها، ایده‌ها و  پیشنهادات شرکت‌کنندگان توسط نمایندگان سپاه و پلیس جمع‌آوری و سپس بررسی شود.

ایلخانی عنوان کرد: همایش‌های بعدی باید دستاورد و نوآوری ویژه‌یی داشته و روش‌های قدیمی و سنتی کنار گذاشته شود.

 وی با بیان اینکه مدیر فرودگاه به عنوان رئیس کمیته امنیتی باید رفتار ارگان‌های حفاظتی را کنترل کند، اظهار داشت: نظارت و کنترل باید سرلوحه کار مدیران فرودگاهی باشد و من از همین جا خواستار بررسی بیشتر این موضوع توسط مدیران فرودگاهی هستم.مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور بیان داشت: ما باید در بحث امنیت و حفاظت در فرودگاه‌ها با دقت و نظارت بیشتری عمل کنیم.

وی در ادامه با اشاره به همایشی که 4 شهریور ماه در شرکت فرودگاه‌های کشور برگزار خواهد شد، گفت: طی سفرهایی که به فرودگاه‌های کشور داشتیم، پرسنل فرودگاهی نظرات و پیشنهاداتی را ایراد کردند که به‌نظر می‌رسد با تشکیل کمیته متشکل از نمایندگانی از هر فرودگاه، دیدگاه‌های همکاران فرودگاهی و پرسنل جمع‌آوری و در همایش فوق به آنها رسیدگی شود.

وی درباره درخواست افزایش پروازها گفت: شرکت‌های هواپیمایی که قصد افزایش پرواز دارند قبل از شروع پرواز، باید تاییدیه تسویه حساب امور مالی شرکت فرودگاه‌ها را داشته باشند.

ایلخانی اظهار داشت: در حال حاضر بدهی شرکت‌های هواپیمایی به شرکت فرودگاه‌های کشور بالغ بر 630 میلیارد تومان است که در صورت عدم پرداخت با مشکلات زیادی مواجه خواهیم شد.

ایلخانی عنوان کرد: امروزه نیازمند بروز رسانی سیستم‌های ناوبری برای ایمنی و امنیت بیشتر پروازی هستیم بنابراین باید منابع مورد نیاز فرودگاه‌ها تامین شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار