کوره‌های آجرپزی منطقه 19 ساماندهی می‌شوند

مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19، از ساماندهی کوره‌های آجرپزی در این منطقه خبر داد.

بهروز عسگری مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 19 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: ساماندهی کوره‌های آجر پزی واقع در منطقه 19 به ویژه کوره‌های آجر پزی در بزرگراه‌ آزادگان در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد. 

وی ادامه داد: این طرح پس از دستور و ابلاغ شهرداری منطقه 19 به منظور کاهش آلاینده‌های محیط زیست،‌ ارتقای سلامت شهر،‌ افزایش پویایی و چشم‌اندازهای بصری، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان در دست اجرا است. 

عسگری اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های ساماندهی شهرداری منطقه 19 به منظور ساماندهی،‌انتقال و جمع‌آوری کوره‌های آجر پزی این منطقه به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند. 

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی کوره‌های آجر پزی منطقه 19 به ویژه بزرگراه‌ آزادگان، آماده باش اکیپ‌های ساماندهی و جمع‌آوری کوره‌های آجر پزی، انجام تبلیغات محیطی، صدور اخطاریه به مالکان کوره‌های آجرپزی، اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری‌ها، در خصوص جمع‌آوری کوره‌های آجر پزی از اقدامات اجرایی این طرح است. 

عسگری خاطر نشان کرد: ساماندهی کیوسک‌های مطبوعاتی، شستشو و رنگ آمیزی کیوسک‌های مطبوعاتی، بهسازی و نصب سایه‌بان‌های کیوسک‌های مطبوعاتی با رفع سد معبرهای در کیوسک‌های مطبوعاتی انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم به خارج از بافت مسکونی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است. 

انتهای پیام /   
برچسب ها: کوره ، آجر ، مستمر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار