شهردار منطقه9خبر داد

راه اندازی ورزش کارگری برای تخستین بار در پایتخت

شهردار منطقه 9 از راه اندازی ورزش کارگری برای نخستین بار در بین مناطق 22 گانه پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید علیرضا حسینی شهردار منطقه 9 با اعلام این خبر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های مدرن و جامع، فرصت مناسب برای ورزش در اختیارکارکنان قرار داده شده و کسب عناوین برتر در سطح مناطق شهرداری در سال‌های اخیر گواه بر همین موضوع است.

وی افزود:‌نگاه ویژه این شهرداری به مقوله ورزش و مهیا کردن برنامه‌های شاد و مفرح برای کارکنان و به ویژه خدمات شهری همواره متفاوت بوده و سعی شده در وهله نخست امکانات رفاهی و تفریحی آنان به شکل مطلوب فراهم شود.

حسینی تصریح کرد:‌از زمان برنامه‌ریزی برای راه اندازی ورزش همگانی مدیران و مسئولان برای  جذب و تشویق کارگران به این امر موجب شد تا استقبال این قشر زحمتکش بیشتر شود به گونه‌ای که با تشکیل تیم‌هایی به صورت مستمر به تمرینات پرداخته و از خدمات مجموعه‌های ورزشی سطح محلات نیز بهره می‌برند.

شهردار منطقه9 خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین راه‌های مقابله و پیشگیری از بروز بیماری‌ها برای عموم مردم و به ویژه قشر کارمند و کارگر جامعه، ورزش است و با برگزاری مسابقات مستمر علاوه بر فرهنگ سازی، شاهد ارتقای سطح ورزش در بین کارمندان و کارگران خواهیم بود.

به گفته وی در حال حاضر ورزش کارگری منطقه9 در رشته‌های توپی فعال بوده و به مرور زمان در سایر رشته‌ها نیز وارد خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش ، کارگری ، پایتخت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار