دوندگان اکس، حریف می‌طلبند!

اکس که با اسپری‌های دئودورانت‌اش بین پسرهای ایرانی حسابی طرفدار داره شما رو به یک رقابت بزرگ دعوت می‌کنه: «دوندگان اکس» این مسابقه، یک بازی موبایلیه که برنده‌هاش جایزه‌هایی می‌گیرن که می‌تونه دل خیلی‌ها رو ببره!

به گزارش گروه تجارت باشگاه خبرنگاران ،داستان بازی، رقابت ماجراجویانه‌ی پسرهاییه که برای یک فستیوال سالیانه‌ی پارکور دور هم جمع شدن و خیابونا و کوچه‌های شهر رو زیر پا می‌گذارن تا اول بشن. توی این بازی پرجنب‌وجوش شما باید در پونزده مرحله‌ی مختلف بازی پیش برید و با حرکات پارکور و جمع‌آوری امتیازهایی که سر راه‌تون قرار می‌گیره، خودتون رو توی جدول امتیاز بالا بکشید.

با امکانی که در بازی در نظر گرفته شده، می‌تونید با دعوت از دوستان‌تون به بازی، هم امتیاز خودتون رو بیش‌تر کنین و هم آتیش مسابقه رو داغ‌تر.

جایزه‌ها منتظرند

اگه فکر می‌کنین توی بازی‌های موبایل رقیب ندارید و کسی نمی‌تونه به گرد پای شما برسه، دوندگان اکس مسابقه‌ی شماست. این بازی علاوه بر این که کاملا و در تمام مراحل رایگانه، به شما جایزه می‌ده. اگه پشتکار و مهارت‌تون شما رو به صدر جدول بیاره یک دستگاه PlayStation4 به‌همراه دو بازی برنده می‌شین و اگه دوم بشین یک PlayStation4 و یک بازی می‌برید. اگر هم بتونید نفر سوم مسابقه‌ی دوندگان اکس بشید یک دستگاه PlayStation3 جایزه‌ی شما خواهد بود. چه گیمری جایزه‌ای بهتر از این می‌خواد؟

گوشی‌تو وردار و با دوندگان اکس مسابقه بده

بازی دوندگان اکس رو می‌تونین همین حالا از «مایکت» یا «کندو» یا وب‌سایت خود بازی به آدرس www.axerun.comدانلود کنید و ازش لذت ببرید. در حال حاضر تیزر دوندگان اکس و تصاویر بازی هم توی سایت موجوده و برنده‌ها هم در همین سایت اعلام می‌شن.

بعد از نصب این بازی روی گوشی خودتون می‌تونید دوندگان اکس رو همه جا و همه وقت بازی کنید، اما فراموش نکنین که برای ثبت خودتون توی جدول امتیاز و برنده شدن، و البته برای دیدن امتیازبقیه‌ی گیمرها، لازمه که گهگاه آنلاین بشین.

اکس همیشه خبرهای جدید داره

اکس همیشه راه‌های جذاب و تازه‌ای رو برای معرفی خودش انتخاب می‌کنهو برای همینه که این بار هم سراغ یک رسانه‌ی به‌روز و جدید یعنی اپ موبایل رفته. قبل از این هم این برند با کمپین‌های اینترنتی اکس‌میکس (مسابقه‌ی ساخت آهنگ)، اکس‌هیرو (مسابقه‌ی ساخت سوژه‌های خنده‌دار) و مسابقه‌ی اینستاگرامی برای عکاسی از فضانورد اکس، خیلی‌ها رو با خودش همراه کرده. منتظر خبرهای جدیدی از اکس باشین!

برچسب ها: اکس ، اسپری ، دوندگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار