همیلتون، لیدر دومین تمرین آزاد در بلژیک

لوئیس همیلتون که در تمرین اول توانسته بود کار را در رده دوم به اتمام برساند، در دومین تمرین با ثبت زمان ۱٫۴۹٫۱۸۹ خود را به رده اول رساند. 

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نیکو روزبرگ هم که در تمرین  توانسته بود رده اول را به خود اختصاص بدهد، در این تمرین  ۰٫۶ ثانیه از همیلتون عقب تر بود و به همین دلیل به رده دوم بسنده کرد.

فرناندو آلونسو هم مانند تمرین بلژیک، تنها راننده ای بود که توانست نزدیک ترین نام به رانندگان مرسدس باشد. او این تمرین را در رده سوم به پایان رساند و فلیپه ماسا هم تیمی سابقش در تیم فراری، با ویلیامز خود در مکان چهارم قرار گرفت.

جنسون باتن که روز خوبی را پشت سر گذاشته است، در پایان تمرین دوم توانست مکان پنجم را به خود اختصاص دهد و بعد از او والتری بوتاس از ویلیامز دیده شد.

دنی کیات از تورو روسو توانست در رده هفتم بایستد و ریکاردو، مگنوسن، هالکنبرگ و سوتیل رانندگانی بودند که بعد از او توانستند ده راننده برتر این تمرین را شکل بدهند.

در این تمرین پاستور مالدونادو به دلیل تصادف نتوانست آنطور که باید و شاید به تست لوتوس خود بپردازد و سباستین فتل هم به دلیل تعویض موتور هیچ زمانی به ثبت نرساند. او به همین دلیل تمام مدت تمرین در گاراژ ردبول حضور داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار