جدیدترین شایعات پیرامون آیفون 6

تا چند وقت دیگر آیفون جدید روانه بازار خواهد شد، با نزدیک شدن به زمان معرفی گوشی شایعات پیرامون این گوشی افزایش پیدا کرده است که در ادامه گزارش تعدادی از آن ها را برای شما جمع آوری کرده ایم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ چند وقتی است که شایعات مختلفی از ویژگی های درونی و ظاهری محصول جدید اپل یعنی آیفون 6 که در آینده ای نزدیک عرضه خواهد شد، به گوش می رسد. آیفون 6 در حال حاضر تنها گوشی هوشمندی است که تمامی افراد به دنبال دانستن ویژگی های کلی آن هستند، با گذشت زمان و نزدیک شدن به زمان رونمایی آیفون جدید، شایعاتی مانند ظاهر، فروش و حتی شارژر این گوشی بالا گرفته است که تعدادی از آن ها را در ادامه گزارش برای شما جمع آوری کرده ایم.


طراحی جدید شارژر آیفون جدید
منبع تصاوير منتشر شده کشور چين و سايت Weibo است و حداقل مي‌توان گفت که طراحي شارژرهاي آيفون براي کشور آمريکا تغيير مي‌کند. شايد بتوان اين تغيير طراحي را به تغيير احتمالي ظرفيت باتري آيفون در نسل بعدي ارتباط داد که نيازمند تغيير شارژر است. شارژر موجود در تصاوير شبيه به شارژر فعلي اپل براي کشور استراليا است و شايد اين نوع شارژر که داراي دو فرورفتگي کوچک در کناره‌ها است، به‌زودي براي کشور آمريکا هم استفاده شود. نکته‌ي مهم اين است که استاندارد کشور استراليا به‌گونه‌اي است که در تصوير زير مي‌بينيد و به همين دليل مي‌توان اين شارژر را منتسب به کشور آمريکا دانست. واقعاً نمي‌توان دليل اين تغيير را فهميد؛ شايد اين کار براي افزايش قدرت 5 واتي شارژر فعلي باشد و طبق شايعات، باتري آيفون بعدي 46 درصد بيش‌تر از آيفون فعلي ظرفيت خواهد داشت. در تصوير ديگر کابل شارژ Lightning با سر دوطرفه‌ي USB Type-A را هم مي‌بينيد که اين مورد ديگر با شايعات اين روزها بر همه ثابت شده است. البته اين نوع طراحي با بقيه‌ي پورت‌هاي يو‌اس‌بي سازگار نخواهد بود. انتظار مي‌رود اپل روز 18 شهريور در مراسمي آيفون 6 را معرفي کند و از 28 شهريور آن را وارد بازار کند.


جدیدترین تصویرهای درز کرده از ظاهر آیفون 6
اپراتور ملي چين يا همان China Telecom که يکي از بزرگ‌ترين شرکاي اپل است. اما اين شرکت به تازگي اقدام به انتشار يک تصوير از آيفون 6 بر روي حساب رسمي Weibo خود کرده است. اگر چه اين پست مدتي بعد حذف شد اما اين تاخير به اندازه‌اي کافي بود تا به صورت بسيار سريع اطلاعات و تصوير آن به سراسر دنياي وب راه پيدا کرده و به اشتراک گذاشته شود. از تنها تصوير منتشر شده آيفون 6 اطلاعاتي همچون عرضه آن در 3 رنگ و همچنين چند خط درباره مشخصات فني اين گوشي هوشمند بدست آمده که از آن جمله مي‌توان به شبکه‌هاي مخابراتي در چين همانند 3G،LTE، CDMA به همراه شبکه هاي GSM براي آيفون 6 اشاره نمود. البته شرکت ملي مخابرات چين تاکنون اقدام به فروش مدل آنلاک آيفون نکرده و از ظواهر چنين پيداست که براي نخستين بار اقدام به فروش مدل آنلاک نيز خواهد نمود. به هر حال اپل در سه‌شنبه 18 شهريور اقدام به رونمايي از آيفون جديد خواهد نمود و تا آن زمان ما بايد چشم‌ها و گوش هايمان را باز نگاه داريم تا اخبار بيشتري از پرچم دار آينده اپل را بدست آوريم. وب‌سايت MacRumors به اين موضوع اشاره کرده که اين تصوير در واقع يک تصوير رندر شده است که ماه گذشته توسط دو طراح با نام‌هاي Tomas Moyano و Nicolas Aichino در اينترنت منتشر شده است.


آيفون ۶ رکورد فروش همه آيفون‌هاي قبلي را مي‌شکند
بانک RBC Capital Markets در کانادا تخمين زده است آيفون ۶ در هفته اول فروش خود مي‌تواند به رکورد ۱۰ ميليون فروش دست پيدا کند. تاکنون همه مدل‌هاي آيفون در هفته اول فروش رکورد آيفون قبلي را شکسته‌اند. به عنوان مثال آيفون 5s و 5c در هفته اول ۹ ميليون نسخه فروش داشته‌اند و پيش از آن نيز آيفون ۵ در روز اول فروش خود ۵ ميليون نسخه فروش داشته است. بدين ترتيب پيش بيني مي‌شود آيفون ۶ خانواده آيفون ۵ را شکست دهد و رکورد جديدي از خود در آمار فروش بجا بگذارد. همچنين در اين گزارش آمده که آيفون ۶ در سه ماهه نخست خود ۷۵ ميليون نسخه فروش خواهد داشت. آيفون تاکنون پرسودترين تلفن هوشمند بازار براي توليد کننده‌اش بوده است. تلفن‌هاي هوشمند ديگر بازار حتي اگر فروش بيشتري نسبت به آيفون داشته‌اند، نتوانسته‌اند سود بيشتري نسبت به آيفون براي توليد کننده خود به همراه داشته باشند. با اين پيش بيني مي‌توان دريافت آيفون همچنان يکي از پرفروش‌ترين و پرسودترين تلفن‌هاي هوشمند بازار خواهد بود و بايد ديد کمپاني‌هاي ديگر براي رقابت با آن چه تدبيري مي‌انديشند.





نظرات خود را درباره محصول جدید اپل با سایر خوانندگان دریچه به اشتراک بگذارید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۹:۴۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۳
یه خبر خوب دارم ایفون 6 تو ایران رونمایی شد دروغ نمی گم تو سایت ابتین موبایل نگا کنید www.abtinmobile.ir
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۴۵ ۰۴ شهريور ۱۳۹۳
گوشی بدی هم به نظر نمیرسه اگه مشخصاتش درست باشه خیلی عالیه
آخرین اخبار