ابوالمعالی پیش از ورود به جلسه دادگاه:

انتشار جزئیات دادگاه غیر علنی جرم است/ از رسانه‌های منتشر کننده جزئیات دادگاه مهدی هاشمی شکایت می‌کنیم

یکی دیگر از وکلای مهدی هاشمی گفت: دادگاه موکلم غیرعلنی است اما برخلاف قانون برخی از جزئیات و مفاد آن از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده است که ما قطعا در این زمینه شکایت می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، "سیدوحید ابوالمعالی" یکی از وکلای مهدی هاشمی پیش از ورود به پنجمین جلسه دادگاه موکلش که دقایقی پیش در شعبه 28 دادگاه انقلاب تهران آغاز شد با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی خود از جلسات دادگاه گفت: ما در حال ارائه دفاعیات هستیم و نماینده دادستان هم مواردی را از کیفرخواست مطرح می‌کند، در نتیجه مشخص نیست که جلسات دادگاه تا چند نوبت دیگر ادامه خواهد یافت.  
 
وکیل مهدی هاشمی در ادامه با انتقاد از انتشار برخی مفاد و جزئیات دادگاه در برخی رسانه‌های خاص اظهار داشت: دادگاه موکلم غیرعلنی است و بنا بر آیین دادرسی کیفری انتشار مفاد و جزئیات دادگاه غیرعلنی جرم محسوب می‌شود.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا شنود گذاشتن در دادگاه غیرعلنی مهدی هاشمی را تایید می‌کنید یا خیر بیان داشت: من ترجیح می‌دهم از اصطلاح شنود استفاده نکنم اما به هر حال برخی از مطالب دادگاه به صورت غیرقانونی منتشرشده که باید مشخص شود عامل این انتشار چه شخصی بوده است و ما قطعا در این زمینه شکایت می‌کنیم.
 
وکیل مهدی هاشمی خاطر نشان کرد: وکلای مهدی هاشمی تنها من و آقای علیزاده طباطبایی هستیم و هر فرد دیگری درباره پرونده وی اظهارنظر کند از درجه اعتبار و صحت ساقط است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دادگاه ، هاشمی ، وکیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار