تبریز/

آغاز عملیات اجرایی پروژه 1000 واحد مسکونی در کلانشهر تبریز

این طرح در 8 بلوک 20 طبقه در 118 هزار متر مربع با یک هزار و 19 واحد پارکینگ و 30 هزار متر مربع فضای سبز با کاربری های عمومی از جمله واحدهای تجاری و خدماتی، مهد کودک در خیابان طالقانی تبریز تا 3 سال آینده آماده بهره برداری خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبريز، معاون عمرانی استاندار در آیین کلنگ زنی این طرح، اولویت اصلی در ساخت مجتمع های مسکونی را توجه به کاربری های عمومی در نظر گرفته شده در مجتمع ها عنوان کرد.

پور مهدی یادآور شد: با توجه به تراکم بالای جمعیت در مجتمع های مسکونی، فضای سبز باید متناسب یا تعداد واحدهای مجتمع در نظر گرفته شود.

شهردار تبریز نیز در این مراسم اولویت شهرداری در توسعه ی شهر را توجه به مناطق حاشیه نشین عنوان کرد و گفت: سعی داریم با توسعه ی ساخت و ساز در این مناطق ارزش افزوده ساختمانها در مناطق حاشیه شهر را افزایش دهیم.

نجفی ادامه داد: هم اکنون 520 طرح با هزینه کرد 3 هزار میلیارد تومان در شهر تبریز در دست اجراست که با اجرای آنها، ظرف 5 سال آینده توسعه شهر تبریز محقق خواهد شد.

حاجی پور عضور شورای اسلامی شهر تبریز نیز با تاکید بر اینکه عمران و آبادی حاشیه شهر باید در اولویت برنامه های شهرداری تبریز باشد گفت: اجرای این طرح در منطقه طالقانی تبریز زمینه ساز توسعه ی این منطقه خواهد بود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عملیات ، اجرایی ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.