برگزاری جشن دهه کرامت در منطقه 3 شهرداری

مدیر امور بانوان منطقه 3 از برگزاری جشن و مراسم گوناگون دهه کرامت خبر داد.

اکرم جراهی: در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مدیر بانوان منطقه 3 همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت‌معصومه جشن ویژه‌ی این مراسم در سطح محلات منطقه 3 برگزارمی‌شود.

اکرم جراهی ادامه داد: در سطح محلات حدود 12 مسجد وجود دارد که در این مساجد برنامه‌هایی از قبیل مولودی خانی ودیدار با علما برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: هم چنین در سرای محله زر‌گنده و پارک شریعتی جشن و مسابقات طناب‌زنی- لیوان‌چینی- خیاطی غرفه پرسش و پاسخ به احکام دختران و فروش کتابهای مربوط به دختر‌ان و غرفه‌ی حجاب بر‌پا می‌شود که علاوه بر نشست و سخنرانی در جشن برنامه‌هایی در رابطه با احکام و بلوغ دختران،مهارتهای ‌زندگی، و اجرای موسیقی زنده اجرا می‌شود که در پایان این مسابقات و جشن‌ها به برگزیده‌های آن جوایزی اهداء می‌گردد.

اکرم جراهی خاطر نشان کرد: کانون دختران نیز برنامه‌ی زیارت گردهمایی را دارد که در این گردهمایی دختران منطقه 3 به همراه تعدادی اتوبوس راهی امامزاده 5 تن می‌شوند گفتنی است علاقمندان به ثبت‌نام و شرکت در این ویژه برنامه می توانند به اداره امور بانوان شهر‌یی منطقه 3 مراجعه کنند و هزینه آن نیز رایگان است.

انتهای پیام/  

برچسب ها: برگزار ، جشن ، دهه ، کرامت ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار