سخنگوی وزارت خارجه کره شمالی:

آمریکا گورستان حقوق بشر است

در پی ناآرامی‌های اخیر فرگوسن، سخنگوی وزارت امور خارجه کره شمالی، آمریکا را با بیش از 120 هزار زندانی سیاسی، گورستان حقوق بشر خواند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از دیلی‌میل، در پی ناآرامی‌های اخیر فرگوسن، سخنگوی وزارت امور خارجه کره شمالی، آمریکا را با بیش از 120 هزار زندانی سیاسی، گورستان حقوق بشر خواند.


این مقام که نامی از او برده نشده تصریح کرده است، "آمریکا باید به جای انتقاد از عملکرد کشورهای دیگر، نگران اوضاع نابسامان کشور خود باشد و سعی در حل مشکلات خود کند."


او در ادامه افزود،‌"آمریکا کشوری است که 120 هزار زندانی سیاسی دارد! این کشور گورستان حقوق بشر است! به جای سرکوب معترضان، مسئولین این کشور باید به دنبال یک راه‌حل برای پایان دادن به نژادپرستی و رفتارهای تبعیض‌آمیز باشد."


وی ادامه داد، "در آمریکا هر روز حقوق عده‌ای تنها به خاطر نژادشان پایمال می‌شود. این افراد هر لحظه در این اضطراب به سر می‌برند که نکند امروز به گناه نژادشان، کشته شوند." این در حالی است که کشته شدن یک نوجوان سیاه‌پوست غیرمسلح توسط یک مامورپلیس در فرگوسن، اعتراضات گسترده جهانی را برانگیخته است.



انتهای پیام/
برچسب ها: کره ، شمالی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۵۹ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
مرگ بر کمو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار