طی حکمی از سوی محسن مومنی شریف ؛

"سعیده حسینجانی" رئیس مرکز ترجمه حوزه هنری شد

سعیده حسینجانی میاندهی طی حکمی از سوی محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری به عنوان رئیس مرکز ترجمه حوزه هنری منصوب شد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، در این حکم که از سوی محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری به تایید و امضاء رسیده، آمده است:
 
ادبیات انقلاب اسلامی امروز به درختی تناور و بارور تبدیل شده است با میوه‌هایی از جنس معنویت و تازگی که در عرصه‌های جهانی می‌تواند ذائقه‌های بسیاری را معطوف به خود کند. این ادبیات سترگ و ریشه‌دار امروز بیش از هر دورانی به معرفی و ترجمه نیاز دارد تا جهانیان با حقانیت این انقلاب از دریچه هنر و ادبیات بیشتر آشنا شوند.
 
نظر به صلاحیت فرهنگی و هنری و توانمندی‌های شما در طراحی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی و حضور چندین ساله‌تان در خارج از کشور به ویژه در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی، شما را به عنوان رئیس مرکز ترجمه حوزه هنری انتخاب می‌کنم.

امید است با اتکا به خداوند متعال و با بهره‌گیری از تلاش و تجربه اهالی شعر و ادب و متخصصان عرصه ترجمه، شاهد رشد و شکوفایی و معرفی هر چه بیشتر ادبیات متعهد انقلاب در عرصه‌های جهانی باشیم. دوام توفیق خدمت برای شما و همکاران محترم‌تان را از درگاه خداوند متعال خواهانم .
 
گفتنی است؛ سعیده حسینجانی میاندهی مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در رشته فقه و حقوق اخذ کرده و تحصیلات خود را در مقطع دکترا در دپارتمان مطالعات اسلامی در کشور هند به پایان رسانده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: سوی ، حوزه ، ترجمه ، هنری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار