حیدرزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبرداد

افزایش 35درصدی حقوق محیط بانان تاپایان سال/ تبدیل وضعیت شغلی 48 محیط بان استان تهران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از تبدیل وضعیت 48 نفر از محیط بان استان تهران از قراردادی به پیمانی خبرداد.

محمد هادی حیدر زاده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران درگفتگو با خبرنگار محیط زیست باشگاه خبرنگاران گفت: با تلاشهای صورت گرفته و موافقت معاونت توسعه ریاست جمهوری،کار تبدیل وضعیت 48 نفر از محیطبانان استان تهران که بین3تا15سال سابقه کار داشتند به انجام رسید و با دریافت احکام شغلی پیمانی خود احساس امنیت و آرامش بیشتری می کنند و قطعا این موضوع در انگیزه و بکار گیری توان کاری آنها بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد:همچنین 4نفر دیگر از محیط بانان نیز مراحل اداری را طی می کنند وبه زودی تبدیل وضعیت خواهند شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران  اظهار امیدواری کرد با نگاه ویژه  ریاست جمهور به مباحث زیست محیطی و پیگیری های مجد انه ریاست سازمان بتوان در فاز بعد شاهد تبدبل وضعیت نیروهای کارشناسی که قبلا در آزمون مربوطه قبول شده اند باشیم.

حیدرزاده با اشاره به افزایش حقوق محیط بانان اذعان داشت:با پیگیری های صورت گرفته  موضوع  افزایش  حقوق در معاونت راهبردی ریاست جمهوری در حال پیگیری است و تا پایان امسال شاهد افزایش 35درصدی حقوق محیط بانان خواهیم بود .

وی نظام نامه حفاظتی پاسگاهها را معیار اصلی ارزیابی عملکرد محیطبانان برشمرد و گفت:رعایت شیفت های مرتب و منظم کاری در پاسگاهها باتوجه به حساسیت مناطق، دقت در حفظ و بکارگیری سلاح توسط محیطبانان و رعایت دقیق پوشش سازمانی از جمله مواردیست که محیطبانان باید در سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از آموزش محیطبانان در شرایط سخت خبر داد و اظهار داشت: بمنظور افزایش توان جسمانی پس از هفته دولت دوره های آموزشی زندگی در شرایط سخت برای محیطبانان استان تهران در مناطق مشخص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۱:۱۴ ۱۸ فروردين ۱۳۹۷
سلام فکری به نیروهای قرار دادی بردارید خدا خیرتان بدهد ما زیر خط فقر زندگی می کنیم
Iran (Islamic Republic of)
میرزایی
۰۱:۳۲ ۰۴ اسفند ۱۳۹۶
باعرض سلام وخسته نباشی خدمت همه ی عزیزان خواستم بدونم چرا محیط بان یک استان حقوق بالای دومیلیون میگیرن بعضی کمتر از یک میلیون مگر محیط بان این استان با اون استان فرق میکنه ما خوشحالیم که همکارم بالای دومیلیون میگیره هرچند هم دومیلیون حقوق بالای نیست آخه اگه قانون که اونا دارن میگیرن پس چرا ما نمیگیریم مشکل کجا ست از آقای کلانتری خواهش میکنم تورو به خدا یه فکری برای ما محیط بانان بکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۴
استانهای دیگر هم دارای محیط بان میباشد فراموش نشود
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۱۱:۴۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
باسلام
الان که 8ماه از این سخنان می گذرد و هیچ اقدامی جهت این 35 درصد انجام نشده، همش وعده های تو خالی....
دیگه چه انتظاری از اینا داشته باشیم....
Iran (Islamic Republic of)
مانی
۱۱:۲۰ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
با سلام :کاش فکری برای اموزش تمامی کارمندان محیط زیست سراسر کشور میکردند که واقعا نیاز ضروری است
آخرین اخبار