به دنبال پیروزی مقاومت در جنگ ۵۰ روزه؛

گردان‌های بیت‌المقدس بسیج پس از نماز جمعه در سراسر کشور راهپیمایی می‌کنند

راهپیمایی گردان‌های بیت‌المقدس بسیج راهپیمایی گردان های بیت المقدس بسیج در روز جمعه در نمازهای جمعه سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار نصرت الله سیف معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین ضمن تبریک به رزمندگان غیور گردان‌های غزه گفت: به شکرانه پیروزی رزمندگان غزه، گردانهای بیت المقدس بسیج در سراسر کشور در روز جمعه (7 شهریور ماه) با رژه حماسی-رزمی خود و حضور در نمازهای جمعه آمادگی خود را برای ادامه مقاومت عزتمندانه رزمندگان فلسطین به خصوص گردان‌های غزه تا پیروزی نهایی و فروپاشی نظام جعلی و کودک کش صهیونیستی اعلام می کنند.
 
وی ادامه داد: رژیم نجس و کودک‌کش صهیونیستی در آینده نزدیک باید تاوان بی عقلی و درندگی سردمداران خود را در جلوی چشم اربابانش مخصوصا امریکا بپردازد.
 
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین افزود: خون کودکان، پیرمردان و پیر زنان غزه، چنان سونامی ایجاد کرده است که به حول و قوه الهی، رزمندگان و بسیجیان سراسر جهان اسلام به پرچمداری و طلایه داری گردان های بیت المقدس بسیج، طومار رژیم صهیونیستی را در هم خواهند پیچید و قدس عزیز را در آینده نزدیک به آغوش مسلمانان باز می گردانند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: گردان ، بسیج ، پیروزی ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار