نمایشگاه پاییزه در بوستان ولایت برگزار می‌شود

مدیر بوستان ولایت از برگزاری نمایشگاه پاییزه در این بوستان خبر داد.

 محمدعلی نصر، مدیر بوستان ولایت در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: نمایشگاه پاییزه با عرضه کالاهای نوشت افزار و پوشاک مدارس در بوستان ولایت برگزار می‌شود.
 
وی ادامه داد: این طرح از روز چهارشنبه 12 شهریور ماه آغاز و تا شنبه 22 شهریور ماه سال 93 از ساعت 10 صبح تا 22 در ضلع جنوبی درب شماره 2 روبروی قلعه شادی بوستان ولایت در درست اجرا است.

نصر اظهار داشت: در این نمایشگاه پاییزه در مساحت هزار متر مربع با مشارکت و همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و شرکت نشر شهر و با حضور 50 شرکت تولید کننده نوشت افزار و پوشاک مدارس در بوستان ولایت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: برگزاری نمایشگاه پاییزه در بوستان ولایت در قالب فروشگاه بزرگ عرضه کالا‌‌های نوشت افزار پوشاک مدارس با 15 درصد تخفیف از اقدامات اجرایی این طرح است.

نصر خاطرنشان کرد: در نمایشگاه پاییزه بوستان ولایت 50 شرکت تولید کننده کالا‌های نوشت افزار و پوشاک مدارس، شرکت نشر شهر قرار منعقد خواهند کرد و شرکت نشر شهر در سالن و فروشگاه عرضه کالاهای پاییزه بوستان ولایت محصولات شرکت‌های دخیل و تولید کننده را با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌کنند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار