رنگ و بوی انقلابی و اسلامی در غرفه‌های نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از اول تا ششم شهریور ماه هر روز از ساعت 10:21 شب در بوستان گفتگو برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران، نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با بخش‌های متنوع و مختلف به مدت یک هفته در بوستان گفتگو، سالن نمایشگاهی برگزار می‌گردد.
 
در این نمایشگاه که پنج روز از آغاز و افتتاح آن می‌گذرد، در بخش‌های مختلف توانسته مخاطبان خاص خود را راضی کند.
 
بازدید کنندگان این نمایشگاه با خرید محصولات فرهنگی هنری و آشنایی با سایت‌ها بازی‌های رایانه‌ای، در مدت این نمایشگاه، اوقات فراغت خود را برای بازدید و خرید می‌گذرانند.
 
نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال هر روزه ساعاتی از وقت بازدید کنندگان را به نشست های تخصصی توسط سخنرانان فرهنگی و مذهبی اختصاص می‌دهد که در این چند روز حجت الاسلام آقا تهرانی و رحیم پور ازغدی و علی اکبر رائفی‌پور از جمله این سخنرانان هستند.
 
غرفه "دکتر سلام" که متعلق به خبرگزاری دانشجو است، با آدرس اینترنتی snn.ir فعالیت در برنامه‌ای را شروع کرده است. مسئول غرفه "دکتر سلام" اظهار داشت: جامعه هدف ما جامعه دانشگاهی است در میان سیاسیون هم بسیار مورد پسند و توجه واقع شد.
 
وی در ادامه افزود: فروش این بسته فرهنگی در این چند روز بسیار خوب بوده و استقبال زیادی از آن شده است. "دکتر سلام" پایگاه اینترنتی خود را دارد و جذابیت آن به خاطر صراحت آن است، این مجموعه صریح ترین طنز در انقلاب اسلامی است.
 
وی تاکید کرد: اعتبار پشتوانه این حرکت، جهاد دانشگاهی است.
 
یکی دیگر از غرفه‌های مستقر در نمایشگاه، غرفه "سیما فکر" است. در این غرفه سایتی به نمایش گذاشته شده که به مسائل اجتماعی و فرهنگی هنری پرداخته بود.
 
مسئول این غرفه از جدید بودن این شرکت گفت و ابراز داشت: امسال اولین بار است که در این نمایشگاه فعالیت داریم و از شروع فعالیت شرکت یکسال و نیم می‌گذرد.
 
وی بازدید را خوب توصیف و بیان کرد: با اینکه این نمایشگاه مخاطب عام ندارد و از نظر دسترسی هم در مرکزیت شهر تهران واقع نشده، اما هدف ما از شرکت در این نمایشگاه، شناخته شدن شرکت و این سایت در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال است.
 
موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) دیگر غرفه‌ای بود که با طراحی و ساخت نرم افزارهای جدید به نمایشگاه‌ امسال رسیده است. این موسسه سه نرم افزار معرفی کرد که جدید ترین آن‌ها آوا گرد است که در این نرم افزار سخنان گهربار امام خمینی (ره)‌در صحیفه امام خمینی (ره) با امکاناتی چون کلید واژه، کلیپ سازی و قابلیت جداسازی فیلم و متن طراحی و تولید شده است.
 
مسئول این غرفه در نرم افزار دیگری تصاویر مجازی منزل امام را در جماران نشان داد که با امکانات کامپیوتری، تمام ابعاد آن دیده می‌شود.
 
وی از نرم افزار آوا گرد به عنوان جدید ترین نرم افزار این موسسه که تا دو ماه دیگر روی وب سایت امام خمینی (ره) قرار می‌گیرد، نام برد.
 
با عبور از راهرو‌های نمایشگاه به غرفه‌ای برخوردیم که هر روز یک عکس را برای انتخاب تیتر توسط بازدید کنندگان در معرض دید قرار می‌دهد که علاقه مندان روی برگه‌هایی تیتر مورد نظر خود را می‌نویسند و با شماره تلفن همراه خود به مسئولین تحویل می‌دهند. نام این مسابقه که به تیتر برگزیده جایزه‌ای اعطا می‌کند، "حرف تو" است.
 
عموم علاقه مندان به بازدید از نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی دعوت می‌شوند.
 

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسنی
۱۵:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
واقعا مسابقه تیتر بزنید جایزه بگیرد عالی بود. غرفه حرف تو
آخرین اخبار