سرقلعه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وام 80 میلیون تومانی خرید مسکن گامی مثبت برای اقشار آسیب‌پذیر است

عضو کمیسیون عمران گفت: در گذشته به دلیل درآمد خوب دولت و منابع کافی، مردم می‌توانستند با وام‌های 10 میلیونی صاحب خانه شوند اما اکنون باید مجلس و دولت با کمک خود مردم تلاش کنند تا آنهایی که هنوز صاحب خانه نشده‌اند را موفق به خرید خانه کنند.

"محمد جلیل سرقلعه" نماینده لردگان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تخصیص وام 80 میلیون تومانی خرید مسکن برای اشخاصی که تاکنون صاحب خانه نشده‌اند، اظهار داشت: وزیر راه و شهرسازی و مسئولان حوزه مسکن باید با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی، این‌گونه وام‌ها را بیشتر صرف ساخت و ساز مسکن کنند.

نماینده لردگان در ادامه تاکید: اختصاص این وام برای خرید مسکن، این حوزه را از حالت رکود خارج خواهد کرد.
 
عضو کمیسیون عمران، وام 80 میلیون تومانی خرید مسکن را گامی مثبت برای اقشار آسیب‌پذیر دانست و خاطرنشان کرد: در گذشته به دلیل درآمد خوب دولت و منابع کافی، مردم می‌توانستند با وام‌های 10 میلیونی صاحب خانه شوند اما اکنون باید مجلس و دولت با کمک خود مردم تلاش کنند تا آنهایی که هنوز صاحب خانه نشده‌اند، موفق به خرید خانه شوند.

گفتنی است؛ عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی چند روز گذشته با حضور در برنامه نگاه یک شبکه اول سیما، با بیان اینکه راه‌اندازی صندوق پس‌انداز مسکن می‌تواند 50 درصد قیمت مسکن را از طریق تسهیلات خریداری کرد، گفت: خانه‌ اولی‌ها برای ما بسیار مهم هستند. برهمین اساس، متراژی که برای خانه اولی‌ها در نظر گرفته شده، 75 متر است و میانگین پرداخت تسهیلات 80 میلیون تومان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار