پیام تبریک سازمان بسیج عشایری به مناسبت پیروزی مردم غزه در جنگ 51 روزه

پیام تبریک سازمان بسیج عشایری به مناسبت پیروزی مردم غزه در جنگ 51 روزه

رهبر معظم انقلاب اسلامی: تا همین جای کار هم، دشمن متجاوز مانند سگ از کاری که کرده پشیمان شده است و بدنبال آتش‌بس است، و این از نشانه‌های پیروزی مقاومت است.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج عشایری کشور ؛ آفرین بر شما و خداقوت بر اين زنان و كودكان غزه كه با مقاومت و صبر و توکل خود توانستند هيمنه پوشالي رژيم کودک‌کش را درهم بشكنند و به جامعه جهاني ثابت كنند كه امروز، خانه لرزان عنكبوت از هر زمان ديگري لرزان‌تر و اتحاد و روحیه و مقاومت از هر زمان دیگر محکم‌تر است. اعتراف رسانه‌های صهیونیست فقط در زمینه شلیک 5000 موشک در 50 روز فقط گوشه‌ای از این واقعیت است.
 
این پیروزی در چارچوب تحقق بخشی از مطالبات اساسی ملت فلسطین به دست آمد که اگر مقاومت نبود، هرگز محقق نمی‌شد  این پیروزی دستاورد دیگری در مسیر مبارزه با دشمن صهیونیستی است و مقدمه‌ای برای تحقق پیروزی‌های مهم بیشتر خواهد بود.
 
سازمان ملل و مجامع جهانی نیز طبق معمول، عدم کارایی خود را نشان دادند و ملت‌های مسلمان باید بدانند که این نهاد‌ها تنها ابزاری برای به زیر سلطه کشیدن ملت‌های دنیاست و کارایی آنان تنها توجیه جنگ طلبی‌ها و غارت‌گری‌های غرب و در درجه‌ی اول آمریکاست. همان گونه که در این ماجرا نیز مجامع جهانی فقط از حمله‌ی موشک‌های مقاومت به رژيم صهيونيستي نام بردند و آن را محکوم کردند. گویی صد‌ها شهید و زخمی مردم غزه در چشم آنان انسان نبودند و آقای دبیر کل باز هم رفوزه شدی در دبیری خودت.
 
سازمان بسیج عشایری به نمایندگی از خیل عظیم عشایر گوش به فرمان مولا و مقتدای خود، ضمن تاکید بر استمرار حمایت خویش از مقاومت مردم فلسطین و با آرزوی علو درجات برای شهدای حملات ظالمانه رژیم کودک‌کش به نوار غزه و طلب شفای عاجل برای مجروحان، با خانواده‌های شهدا و مجروحان از حملات اخیر ابراز همدردی می‌کند و یقین دارد که این پیروزی، مقدمه و بشارتی برای آزادسازی نهایی همه سرزمین‌های اشغالی از جمله قدس شریف از چنگال اشغالگران صهیونیسم خواهد بود و حمایت خود را با برپایی رزمایش بزرگ بسیجیان عشایر و اقوام در حمایت از مردم غزه و لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله ) در تسلیح کرانه باختری اعلام می دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار