شهباززاده: برایم موفقیت تیم مهم است و بعد گلزنی / بازی سختی مقابل گسترش فولاد داریم

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازی مقابل گسترش فولاد برای ما بازی سخت و حساسی است و ما باید با تمام هوشیاری و توان به میدان برویم تا بتوانیم صدرنشینی استقلال را تثبیت کنیم .

سجاد شهباززاده، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در خصوص دیدار تیمش مقابل پیکان و شکست این تیم، گفت : این بازی از نظر من بازی خوب و تماشاگرپسندی بود. پیکان تیم خوب و با برنامه‌ای بود که می توانست برای استقلال دردسر ایجاد کند ولی خوشحالم که توانستیم با انسجام در سازمان تدافعی تیم و برنامه خوب برای حمله سه گل به ثمر برسانیم و برتری تیم‌مان را به حریف دیکته کنیم.

وی افزود : ما در این بازی چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشد ولی در هر حال خوشحالم که خط حمله استقلال به یک بلوغ هماهنگی رسیده و امیدوارم بتوانیم با ادامه روند فعلی حداکثر امتیازات را در بازی‌های بعدی بگیریم.

شهباززاده همچنین با تشریح وضعیت خود خاطرنشان کرد : شکر خدا شرایط خوبی در استقلال دارم و خوشحالم که توانسته ام تا اینجا رضایت هواداران و اعتماد کادرفنی را جلب کنم. همیشه برای من موفقیت تیم مهم بوده و خیلی خوشحالم که توانسته ام با گل هایی که زدم به این موفقیت کمک کنم . جو استقلال برای من خیلی خوب و دوست داشتنی است و خوشببختانه ارتباط خوبی با هواداران پرشمار و پرشور این تیم برقرار کرده ام.

وی ادامه داد: خوشحالم که در کنار بازیکنان بزرگی بازی می کنم و می توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم. امیدوارم بتوانم در ادامه هم پاسخ محبت هواداران و اعتماد امیر قلعه نویی را با بازی های خوب بدهم و مقابل شان سربلند باشم .

بازیکن استقلال در آخر نیز با اشاره به بازی مقابل گسترش فولاد تبریز در روز جمعه گفت: تیم گسترش مجموعه خوب و جوان و هماهنگی را کنار هم جمع کرده و مربی خوبی هم دارد . آنها قطعا مقابل استقلال دست و پا بسته نخواهند بود و ما باید با تمام هوشیاری و توان به میدان برویم تا با کسب سه امتیاز این بازی مهم و سخت صدرنشینی‌مان را حفظ کنیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار