المیادین گزارش داد؛

پهپاد سقوط کرده در نزدیکی فرودگاه بغداد شبیه پهپاد اسرائیلی سرنگون شده در ایران است+جزئیات

شبکه المیادین گزارش داد هواپیمایی که اخیرا در نزدیکی فرودگاه بغداد سقوط کرد به هواپیمایی که چند روز قبل در ایران سقوط کرد، شباهت دارد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛شبکه المیادین گزارش داد: پهپادی که  در نزدیکی فرودگاه بغداد سقوط کرد به پهپادی که چند روز قبل در ایران سقوط کرد، شباهت دارد.

این شبکه همچنین افزود: نماینده‌ای از سفارت آمریکا در بغداد به همراه تیم کارشناسی با هدف جمع‌آوری لاشه هوایپمای بدون سرنشین به منطقه محل سقوط هواپیما اعزام شدند.

منابع آگاه در مصاحبه با المیادین با اشاره به اینکه دلیل سقوط هواپیما در بغداد همچنان نامشخص است، افزودند: ارتش عراق از اظهارنظر در این باره امتناع می‌کند.

براساس گفته این منابع آگاه نیروهای عراقی خواستار تحقیق در مورد دلایل سقوط هواپیمای بدون سرنشین شدند اما سفارت آمریکا در بغداد در این کار مداخله کرده است.

تیمی کارشناسی از سفارت آمریکا در منطقه سقوط هواپیمای بدون سرنشین حاضر شده و با جمع‌آوری لاشه، آن را به سفارت منتقل کردند.

منابع عراقی در این باره گفتند سقوط این پهپاد ظرف چند روز پس از سقوط پهپاد پنهانکار در ایران و نوار غزه بر شکست اطلاعاتی دیگر در کارنامه اسرائیل تاکید دارد.

منابع عراقی همچنین این پهپاد را از نوع هرمس و ساخت اسرائیل دانستند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار