روشنایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"ندا" با پیگیری اهداف حزب منحله مشارکت راه به‌جایی نخواهد برد

سخنگوی دفتر تحکیم وحدت گفت: به نظر می‌رسد حزب "ندا" با هدف زنده کردن اهداف حزب منحله مشارکت خود را مطرح کرده است، لذا باید بدانیم که افراط‌گری‌ها از سوی هر کس صورت بگیرد چارچوب‌ها را به هم می‌ریزد و در این صورت در نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی به جایی نخواهد رسید.

"محمدرضا روشنایی"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه تحزب در هر نظامی از ضروریات است، اظهارداشت: وجود احزاب در هر جامعه مقوله نقد را از حالت انفرادی بیرون و نظام‌مند و سیستماتیک می‌کند.

وی با اشاره به اینکه وجود احزاب ساختارهای حکومتی را نیز نظام‌مندتر می‌کند، تصریح کرد: چیزی که روشن است اینکه احزاب باید یکسری الزامات و قوانین را رعایت کنند و مهمترین آن این است که ساختار فکری از بالا به پایین داشته باشد تا تفکری که شکل می‌گیرد شاکله پیدا کند که در آن صورت عنوان حزب می‌گیرد و اساس آن حزب تفکر می‌شود.

روشنایی تصریح کرد: متأسفانه در کشور ما تحزب به معنای واقعی کلمه ایجاد نشده است و بیشتر حزب‌ها ساختگی هستند طی دوره‌های اخیر شاهد بودیم خیلی از حزب‌هایی که به صورت فرمایشی تشکیل شدند چون عقبه فکری محکمی نداشتند خیلی زود از بین رفتند یکی دیگر از آفات حزب این است که دچار افراط و تفریط شود. 
 
وی درباره حزب ندا نیز خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد حزب "ندا" با هدف زنده کردن اهداف حزب منحله مشارکت خود را مطرح کرده است، لذا باید بدانیم که افراط‌گری‌ها از سوی هر کس صورت بگیرد چارچوب‌ها را به هم می‌ریزد و در این صورت در نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی به جایی نخواهد رسید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: دانشجو ، حزب ، افراط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار