قادری‌فر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران:

فعالیت کانون هماهنگی، دانش، صنعت و بازار آغاز شد

مدیر کل دفتر تجاری‌سازی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: دور جدید فعالیت کانون‌های هماهنگی، دانش، صنعت و بازار در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آغاز شد.

اسماعیل قادری‌فر مدیر کل دفتر تجاری‌سازی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در گفتگو با خبرنگار فناوری‌های نوین باشگاه خبرنگاران گفت: با اصلاح و تصویب آئین نامه جدید کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با برگزاری اولین جلسه شورای سیاستگذاری کانون‌های هماهنگی، دانش، صنعت و بازار در روز یکشنبه 9 شهریور ماه 93، با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دور جدید فعالیت‌های این کانون‌ها آغاز می‌شود. 

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه فعالیت کانون‌های هماهنگی دانش، صنعت و بازار چیست؟ افزود: کانون هماهنگی براساس تکمیل زنجیره ارزش و رفع حلقه‌های مفقود میان فناوری، دانش، دانش فنی و بازار و با رویکرد مسئله محوری برای رونق کسب و کار دانش بنیان ایجاد شده است که قرار است در این جلسه ضمن تصویب اساسنامه جدید کانون‌های هماهنگی دانش صنعت و بازار، اعضای شورای سیاستگذاری آن نیز در دوره جدید انتخاب و معرفی گردند. 


انتهای پیام/ 
برچسب ها: معاونت علمی ، دانش ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.