همایون ارشادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

هرکس دوربین دستش گرفت فیلمبردار نیست

همایون ارشادی گفت: در حوزه آثار ویدئویی هر کس دوربین دستش بگیرد فیلمبردار نیست بلکه باید عوامل دیگری برای خوب درآمدن کار مهیا باشد.

همایون ارشادی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران حاضر در محل برگزاری جشنواره‌ ویدئویی فیلم یاس در آمل گفت: امسال دومین سالی است که این جشنواره برگزار می‌شود و از نقاط مثبت آن برپایی این جشنواره درخارج از شهر تهران است که باعث می‌شود در محیط دوستانه همه باهم گپ بزنند و تعامل داشته باشند.

وی افزود: چون ما به تازگی فیلم‌های شرکت داده شده در این جشنواره را دیده‌ایم اما هنوز داوری نکردیم در این مورد زیاد نمی‌توانم صحبت کنم، ولی یک حس همکاری و همدلی خوبی بین من و پوران درخشنده به عنوان داوران ایرانی و آن سه نفر داور از کشورهای دیگر ایجاد شده است و امیدوارم نتایجی که با تصمیمات ما اعلام می‌شود مورد رضایت همه باشد.

ارشادی در مورد اکران آثار ویدئویی گفت: من اصلا راجع به این موضوع فکر نمی‌کنم چون آثار ویدئویی به نوعی سینمای خانوادگی است مثلا در آمل فقط دو سینما وجود دارد این سینمای خانوادگی کمک می‌کند به کسانی که در شهرستان خود سینما ندارند از این طریق فیلم ببیند.

 بازیگر چه خوب که برگشتی عنوان کرد: آثار ویدئویی مردم را به سینما نزدیک تر می‌کند چرا که اگر در شهرستانی سینما وجود ندارد چه بهتر که مردم به جای برنامه‌های ماهواره‌ای فیلم‌های ایرانی مطابق با زندگی و فرهنگ خودمان را از این طریق ببینند.

وی اظهار داشت: در حوزه‌ی فیلم‌های ویدئویی هرکس که دوربین دستش بگیرد دلیل نمی‌شود که فیلمبردار شود بلکه باید مجموعه عوامل دیگری برای خوب درآمدن کار مهیا باشد.

ارشادی خاطر نشان کرد: در حال حاضر در حال تمرین روی تئاتری هستم و همچنین خود را برای مرحله‌ی دوم داوری جشن خانه‌ی سینما حاضر می‌کنم.


انتهای پیام / اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار