تبریز/

شهرستان میانه حائز رتبه نخست افتتاح پروژه های عمرانی در آذربایجان شرقی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در جلسه ای که در دفتر امام جمعه شهر میانه برگزار شد با ارائه گزارش عملکرد به 41 پروژه انجام پذیرفته با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان در سطح شهرستان میانه اشاره کرد و افزود : به لحاظ اعتبارات و تعداد پروژه ها مقام نخست در سطح استان را کسب کرده ایم .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،حیدری آزاد در ادامه با اشاره به بهره برداری از استادیوم 5 هزار نفری به مدد مسئولین و نمایندگان شهرستان میانه در روز های آتی هفته دولت گفت:افتتاح پروژه های مختلف در سطح شهرستان میانه یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همت دولت تدبیر و امید در پیشرفت و آبادانی روز افزون کشور می باشد.

حجت الاسلام حامدی امام جمعه شهر میانه در این جلسه ضمن گرامیداشت دهه کرامت و تبریک میلاد خجسته حضرت معصومه (س) و همچنین هفته دولت و خیر مقدم گویی به اعضای شواری اداری شهرستان با اشاره بر لزوم حفظ یاد و خاطره شهیدان موفقیت چشمگیر جبه مقاومت و پایداری را در غزه به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی مسلمین جهان تبریک گفت.

حامدی با بیان این موضوع که حکومت جعلی و جنایتکار رژیم صهیونیستی با حمایت جوامع بین المللی و کشورهای غربی ،عربی نتوانست در مقابل دستان خالی مردم مظلوم فلسطین دوام بیاورد خاطرنشان کرد: این پیروزی موجب خفت و خواری این رژیم دست نشانده آمریکا در منطقه است که در سایه صبرو استقامت مردم مسلمان فلسطین بدست آمده است.

حجت الاسلام و المسلمین هاشم زاده هریسی نماینده مردم استان آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در جمع اعضای شورای ادارای شهرستان میانه در محل دفتر امام جمعه شهر با اشاره به محبت مردم و لطف و عنایت پرودگار در توفیق خدمت به مردم بر اهمیت اعتماد مردم به مسئولین نظام تاکید کرد و از آن بعنوان اعتقاد و ایمان مردم و از اهم موضوعات کشور یاد کرد.

هاشم زاده هریسی با اشاره بر لزوم حفظ ارتباط بین علما و مسئولین با بیان این موضوع که اعتماد به مسئولین به منزله اعتماد به نظام است افزود : اعتماد مهم ترین سرمایه در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بر القای محبت از طریق تریبون های مقدس و حفظ وحدت و همدلی در جامعه اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: جذم گرایی و مطلق گرایی نابجا در جامعه از سوی مردم و مسئولین باعث وارد شدن ضربه به بدنه نظام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین هریسی همچنین بر حفظ حرمت و حراست از آبروی افراد و انجام عمل صالح به روش صحیح و پیروی از دستورات قرآن و عترت تاکید کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: افتتاح ، پروژه ، عمرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.