اصفهان/

جلسه هماهنگی شهرآورد اصفهان برگزار شد

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان از برگزاری جلسه هماهنگی دیدار تیم های سپاهان و ذوب آهن در محل فرمانداری لنجان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان؛علیرضا جهانشاهی دبیر هیات فوتبال استان اصفهان پیرامون برگزاری این جلسه گفت:جلسه هماهنگی شهرآورد اصفهان در راستای برگزاری هر چه بهتر این مسابقه در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال برگزار شد.

وی اظهارکرد: در این جلسه که با حضور نمایندگان باشگاه های سپاهان و ذوب‌آهن، معاون فرماندار لنجان، نماینده یگان ویژه انتظامی استان اصفهان، نماینده حراست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و نماینده اداره برق شهرستان تشکیل شد جوانب برگزاری این مسابقه مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر هیات فوتبال استان اصفهان با بیان این مطلب، ادامه داد: بر اساس مصوبات این جلسه مقرر شد سکوهای 1، 2، 17 و 18 در اختیار هوارداران تیم سپاهان اصفهان و سایر سکوهای ورزشگاه در اختیار هواران تیم ذوب‌آهن اصفهان قرار بگیرد.

جهانشاهی تصریح کرد: تعداد 8 هزار بلیط برای فروش در این مسابقه در نظر گرفته شده است، که 4 هزار قطعه بلیط سهم هواداران تیم سپاهان و 4 هزار قطعه بلیط سهم هواردارن ذوب آهن است.

وی با بیان اینکه قیمت بلیط این دیدار 5 هزار تومان است، خاطرنشان کرد: بلیط فروشی این دیدار روز جمعه از ساعت 16 در محل ورزشگاه فولادشهر انجام می شود و درب ورزشگاه نیز از همین ساعت به روی هواداران دو تیم باز است.

گفتنی است؛تیم ذوب آهن و سپاهان جمعه بعد از ظهر 7 شهریور ماه در چها ر چوب رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می روند

انتهای پیام/
برچسب ها: اصفهان ، هماهنگی ، جلسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.