قلعه نویی در کنفرانس خبری پیش از بازی با گسترش فولاد:

تفاوت ها در زمین مشخص می شود/فردا بازی سختی داریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: فردا بازی سختی مقابل گسترش فولاد تبریز داریم، تفاوت ها در زمین مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، امیر قلعه نویی درنشست خبری پیش بازی مقابل گسترش فولاد در جمع خبرنگاران گفت:در بازی قبل عملکرد قابل قبولی داشتیم و توانستیم سه امتیاز خوب بدست آوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص بازی تیمش با گسترش فولاد گفت: من به بچه‌ها گفتم بازی قبل تمام شده و به بازی مقابل گسترش فولاد فکر کنید ما این تیم را به طور کامل آنالیز کردیم. مربی خوبی دارند ولی در بازی با افت و خیز زیادی همراه هستند. ما باید از این اشتباهات استفاده کنیم.

وی در ادامه افزود: آقای تارتار هر جا که بوده توانسته یک فوتبال با برنامه از خود ارائه بدهد و من می‌توانم بگویم که آنها فوتبال را برای فوتبال دوست دارند اما بازی سختی دادیم و اگر بچه‌ها ما با انگیزه باشند می‌توانیم به هدفمان برسیم.

قلعه نویی در خصوص تفاوت دو تیم گفت: تفاوت ها در زمین مشخص می‌شود و اگر فرامینی که من به تیم می گویم را انجام دهند به هدفمان می‌‌رسیم.

من برای آقای تارتار احترام خاصی قائلم به نظر من آقای تارتار برای بالا بردن انگیزه تیمش خیلی تلاش کرده به هر حال هر دو تیم به دنبال بردن هستند و این کیفیت خوب است و امید به پیروزی داریم.

قلعه نویی در ادامه بیان کرد: من برای آقای تاج آرزوی شفای عاجل را دارم ایشان چه در زمان حضور در سپاهان چه در سازمان لیگ زحمات فراوان را می‌کشند همچنین آرزوی سلامتی برای غلامحسین مظلومی را دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: این تیم شباهت بالایی با استقلال 83 دارد فوتبال هجومی با بازی پرگل، این همان تیم خوب و قدرتمند است و امید و میل به بردن در تیم بالاست. در تیم ما منیت نیست و همه برای مردم و باشگاه تلاش می‌کنند و البته باید بگویم که ما فاصله داریم با آن چیزی که مدنظرمان است.

وی در ادامه افزود: روی کاشته‌ها و کنترل‌ها برنامه داشتیم البته سرعت تیمی ما با بازیکنان جوان که داریم بالا رفته است. مهدی کریمیان به ما اضافه شده که بازیکن باهوشی است و همانطور که دیدید در بازی قبل گل زد.

قلعه نویی در خصوص بدنسازی تیم گفت: آقای مهریزی تحصیلات این کار را دارد و تجربه این کار را دارد وی در گذشته ما برنامه‌ها رو خودمان می‌دادیم البته یک مشورت هم می‌کردیم.

وی در خصوص حمایت هواداران گفت: سرمایه اصلی ما یار دوازدهم است که ما را هیچ وقت تنها نمی‌گذاشتند و می‌دانم بچه‌ها حس مسئولیت پذیری آنها را درک می‌کنند و پیروز بازی می‌شوند.

سرمربی آبی پوشان در خصوص فروش بلیت الکترونیک هم گفت: این روش خوبی است که در حال حاضر صورت می‌پذیرد، شما ببینید آن زمان که عابر بانک وارد کشور شد وضعیت چطور بود، الان چطور شده است.

وی در مورد محرومان و مصدومان گفت: صادقی و مهران‌زاده را به دلیل مصدومیت نداریم، خسرو حیدری به تمرینات تیم اضافه شد و با نظر کادر پزشک در مقابل گسترش فولاد احتمالا بکار گرفته خواهد شد. در خصوص جاسم کرار هم باید بگویم: این بازیکن از جمله بازیکنانیست که توانایی بازی در اروپا را هم دارد، وی نیاز به تلاش فراوان تر دارد، یک زمان این حرف رو به ابراهیم توره گفتم و این بازیکن 5 میلیون دلاری شد و به موناکو رفت.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: قلعه نویی ، نشست ، خبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.