لاریجانی در مراسم بهره‌برداری از مرکز بهداشتی و درمانی شهر سلفچگان:

قم نیازمند سرمایه گذاری در بخش سلامت است

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان قم نیازمند سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان است گفت: وزارت بهداشت و درمان باید به صورت جدی در جهت تکمیل پروژه های درمانی این استان اقدام کند.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (پنجشنبه) در مراسم افتتاح پروژه مرکز بهداشتی و درمانی حضرت امام موسی کاظم(ع) گفت: قطعا اقدامات خیرین در ساخت مراکز بهداشتی ودرمانی قابل تقدیر و تشکر است البته همیشه در استان قم این سنت وجود دارد که مراکز بهداشتی و درمانی توسط خیرین ساخته شود.
 
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه استان قم نیازمند سرمایه گذاری در حوزه بهداشت و درمان است افزود: وزارت بهداشت و درمان باید به صورت جدی در جهت تکمیل پروژه‌های درمانی این استان اقدام کند زیرا قم با توجه به جمعیت زیاد و اینکه در مرکز چند استان قرار دارد همیشه نیازمند خدمات بهداشتی و درمانی ویژه است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خوشبختانه در دولت یازدهم اقدامات خوبی در زمینه سلامت مردم انجام شده است از طرفی دیگر در قانون بودجه سال 93 نیز دولت و مجلس اعتبارات خوبی را برای این حوزه در نظر گرفته است.
 
انتهای پیام/ 

برچسب ها: لاریجانی ، قم ، بهداشت ، سلفچگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار