دشنام صهیونیست‌ها به وزیر جنگ خود

ساکنان اراضی اشغالی فلسطین به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بعلت عدم حمایت از آنها در برابر پاسخ موشکی مقاومت فلسطین در جنگ اخیر دشنام دادند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، گزارشگر کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: وزیر امنیت داخلی اسرائیل در جنگ اخیر، با موشکهای مقاومت روبرو شد.

این گزارشگر افزود: وزیر امنیت داخلی اسرائیل که از حمایت ساکنان مناطق مجاور نوار غزه درمانده شد، به سادگی از ساکنان این مناطق خواست، محل زندگیشان را ترک کنند.

به گفته این گزارشگر صهیونیست، ساکنان مناطق حاشیه غزه از اینکه وزیر جنگ بخاطر مسائل امنیتی و برای حفظ جانش در مناطق خسارت دیده حاضر نشد - در حالی که خودشان در منطقه محاصره شدند و امکانات لازم برای تخلیه شهرکها فراهم نمی شد - بشدت خشمگین هستند.

کانال 2 رژیم اسرائیل اظهارات یکی از ساکنان مناطق مجاور مرز نوار غزه را پخش کرد که گفت: یعلون (وزیر جنگ) انسان بی غیرت و بزدل است. جرأت نمی کند از مناطق خسارت دیده بازدید کند و ما در این مکان محاصره شدیم. آنها برای جان ما هیچ ارزشی قائل نیستند.

گزارشگر صهیونیست گفت: موشکهای مقاومت طی جنگ اخیر از محدود مجاور مرز نوار غزه غزه فراتر رفته و یک خودرو با سه سرنشین آن را در اطراف شورای منطقه ای مناطق مرکزی (فلسطین اشغالی) هدف قرار داد.

"مارین اتیاس" یک صهیونیست دیگر نیز از اصابت موشک گراد مقاومت فلسطین در فاصله 70 متری خود خبر داد.

"شارون بن دافید" یکی از بازماندگان کشته شدگان صهیونیست در نبرد اخیر غزه گفت که بعد از خروج از خانه هدف حملات موشکی مقاومت قرار گرفتند.

گزارشگر صهیونیست گفت: "بمدت یک ماه و نیم مردم اسرائیل هدف حملات موشکی قرار گرفت. در گذرگاه ایریز در جنوب (فلسطین اشغالی) سه نفر بشدت زخمی شدند و یک نفر دیگر در شهرک های حاشیه غزه کشته شدند.

در جنگ اخیر 12 نفر از جمله 9 نظامی اسرائیلی تنها در اثر اصابت گلوله خمپاره کشته شدند. سامانه سپر موشکی گنبد آهنین قادر نیست خمپاره با برد کمتر از 7 کیلومتر را رهگیری کند.

این گزارشگر افزود: صنایع نظامی اسرائیل تاکنون تجهیزات مناسبی برای رهگیری گلوله های خمپاره طراحی نکردند و کارشناسان صنایع نظامی اسرائیل برای ساخت چنین تجهیزاتی حداقل به دو سال زمان نیازمندند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار