قلعه نویی:تیمی که 6 گل می زند و گل نمی‌خورد نزدیک به آرمان‌های فنی است/کی روش بماند به نفع فوتبال ملی است

سرمربی استقلال گفت: از روزی که مربیگری را شروع کردم همیشه بازی تهاجمی را در دستور داشتم . بازی به بازی باید بهتر باشیم تا خواسته‌های مردم را در زمین پیاده کنیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران امیر قلعه‌نویی پس از برتری 3 بر صفر مقابل گسترش در نشست خبری گفت:این برد خوب و منطقی را به غلامحسین مظلومی که در بستر بیماری است تقدیم می کنم .

وی اظهار داشت:من از بازیکنانم خواستم به 2 گلی که زده اند اکتفا نکنند و بازی را با جدیت دنبال کنند. خواستم که فکر نکنند با دو گل بازی تمام شده است و گل سوم را هم زدیم.

وی در ادامه گفت: با جابه جایی که در زمین انجام دادیم موفق شدیم. خوشحالم که برهانی هم گلزنی کرد اگر او به شرایط آرمانی برگردد قدرت گلزنی ما بیشتر می شود و حضور مردم در ورزشگاه بازی به بازی بیشتر می شود تا استقلال به اهدافش برسد.
 
امیر قلعه‌نویی ادامه داد: از روزی که مربیگری را شروع کردم همیشه بازی تهاجمی را در دستور داشتم . بازی به بازی باید بهتر باشیم تا خواسته‌های مردم را در زمین پیاده کنیم. ساختار دفاعی خوبی داریم  ولی در بازی با سایپا روی اشتباهات فردی گل خوردیم.   

وی افزود:در حال حاضر هم نظم دفاعی ما بهتر شده و هم اشتباهات فردی کمتر شده است. تیمی که 6 گل می‌زند و گل نمی‌خورد معلوم است که به آرمان‌های فنی‌اش نزدیک می‌شود.

وی در مورد کی روش گفت: من دوست دارم کی‌ روش بماند.شای اگر دلایلم را بگویم  برخی دوستان قلم به دست که همه آنها را می شناسند فضایی را در جامعه ایجاد می کنند که تاسف آور است . به نفع ما نیست که مسایل را جور دیگر نشان بدهند .

وی تاکیدکرد:کی روش از فوتبال ما شناخت پیدا کرده و اشراف دارد .در جام جهانی تیم‌هایی که نتیجه نگرفته‌اند در جام ملت‌ها می‌توانند جبران کنند.

 امیر قلعه‌نویی مقابل دوربین‌ها تلویزیونی هم گفت: در جام جهانی نه خوب بازی کردیم نه خوب نتیجه گرفتیم قرارداد  با سرمربی تیم ملی نباید ترکمنچای باشد کی روش باید بماند چون سه چهار سالی است در فوتبال ایران است و در جام ملت‌ها به فوتبال ما کمک می کند. یکسری میکروفن به دست و دست به قلم عرق ملی ندارند و مهم نیست منافع مردم در چیست دوست دارند مسیر منافع خود را بروند و خواسته یا ناخواسته دنبال خوار کردن ایران و ایرانی هستند.
 
وی در مورد نقش وزارت ورزش در قرارداد کی‌روش گفت:دکتر گودرزی خودش مدیر ورزشی است موضعش را اعلام کرده است هر فدراسیون کارش را انجام می‌دهد و ایشان هم مشاوره می‌گیرد ولی این موضوع را به کفاشیان محول کرده است.

وی ادامه داد:خیلی جالب است این آقایان که میکروفن و قلم دارند قبل از عقد قرارداد می‌گفتند جام ملت‌ها مهم نیست اما من را به خاطر جام ملت‌ها محاکمه کردند ولی در مناظره وقتی  گفت خوب دویدیم به به چه چه کردند وقتی در 2007 من گفتم ما خوب دویدیم به من گفتند می رفتید دونده می‌آورید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار