چنگیز حبیبیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نظارت بر روی آهنگ در کل دنیا وجود دارد

چنگیز حبیبیان خواننده پاپ گفت: در کل دنیا هم مراکزی برای نظارت بر آهنگ وجود دارد و در هیچ جای دنیا به هر نوع موسیقی اجازه پخش داده نمی‌شود.

"چنگیز حبیبیان" خواننده پاپ،در گفتگو باخبرنگارموسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص موسیقی زیر‌زمینی گفت: به گفته‌ی  فریدون شهبازی"موسیقی به تنهایی مبتذل نیست بلکه این علام است که موسیقی را به ابتذال می کشاند"، در موسیقی‌های زیر‌زمینی هر نوع شعری با هر مضمونی خوانده می‌شود و هیچ گونه نظارت بر روی آنها وجود ندارد.
 
وی افزود: موسیقی زیر‌زمینی بیشتر  از لحاظ محتوایی مشکل دارند در همه جای دنیا همه آهنگ‌ها قبل از پخش باید تنظیم شوند ولی این آهنگ‌ها  با تنظیم‌های ضعیف و نظارت کم، کیفیت پایینی دارند،
در حقیقت بیشتر خوانندگان در این حوزه، با دستگاه‌های خاص صدای خود را تغییر می‌دهند و هر نوع شعری را بدون توجه به محتوا و معنای شعر و ترانه می‌خوانند.
 
حبیبیان بیان کرد: موسیقی زیرزمینی برای موسیقی ایران خوب نیست، زیرا هر نوع آهنگی با هر مضمونی در آن خوانده شود و در کل دنیا هم مراکزی برای نظارت بر آهنگ وجود دارد و در هیچ جای دنیا به هر نوع موسیقی‌ ای اجازه پخش داده نمی‌شود.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: موسیقی ، نظارت ، آهنگ ، مضمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار