رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری:

نمایشگاه خودرو کلاسیک آرارات بار کیفی بالایی دارد/مشکلات کارتینگ تا سه ماه آینده حل خواهد شد

مهرعلی در خصوص نمایشگاه خودروهای کلاسیک آرارات گفت: این نمایشگاه نسبت به دوره های قبلی از بار کیفی بالایی برخوردار است.

رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  در خصوص علت انتخاب ورزشگاه آرارات به عنوان  میزبان نمایشگاه خودروهای کلاسیک افزود:

ورزشگاه آرارات سابقه بسیار قدیمی در ورزش کشور دارد و یکی از قدیمی ترین باشگاههای فرهنگی- ورزشی محسوب می شودهمچنین در رشته موتور سواری و اتومبیلرانی همواره رانندگان خوبی از اقلیت ارامنه کشور در حال فعالیت بوده و هستند.
 
وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه خودرو کلاسیک در ورزشگاه آرارات در واقع ایده ای بود که مطرح شد و مورد توافق طرفین قرار گرفت تا در 70 امین سالگرد تاسیس این باشگاه 70 خودرو کلاسیک درمعرض دید عموم قراربگیرند و مردم عادی بتوانند با حضور در این نمایشگاه با فضای ورزشی اقلیت ارامنه کشور ارتباط برقرار کنند.

مهرعلی  درباره گرفتن مجوز های لازم برگزاری نمایشگاه و تبلیغات صورت گرفته تصریح کرد: باشگاه فرهنگی –ورزشی آرارات یک فضای خصوصی  و مربوط به یک قشرخاص است و همین امر منجربه طولانی شدن  زمان کسب مجوز های لازم شد و تبلیغات نیز در حد پوستر و اطلاع رسانی در سایت های مرتبط بوده که در روزهای آینده این امر نیز تقویت می شود.

وی درباره بار کیفی نمایشگاه عنوان کرد: استقبال خوبی از سوی  مالکین خودروهای کلاسیک صورت گرفته است و اغلب خودروهای خاص و منحصر به فردی در این نماشگاه حضوردارند که منجر شده تا بار کیفی نمایشگاه نسبت به دوره های قبل خیلی بهتر باشد.


 
رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری  در مورد برنامه های آتی این فدراسیون اظهار داشت:  اوایل مهر ماه رالی خاورمیانه که اولین رویداد ورزشی بین المللی در داخل کشور و در حوزه حرفه ای است را پیش رو داریم که به دلیل ثبت این مسابقات در فدراسیون جهانی از اهمیت بالای برای ما برخور دار است وتیم های رالی کشور به همراه  تیم های خارجی به مدت دو روز درشیراز به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: برای پوشش این مسابقات میزبان چند رسانه برتر اروپایی خواهیم بود و همچنین یازده نفر برگزار کننده رالی خاور میانه و نایب رییس فدراسیون جهانی به همراه روسای چند فدراسیون کشورهای همسایه در ایران حضور خواهند داشت.

مهرعلی همچنین  در خصوص مشکلات کارتینگ بیان کرد: در حوزه قهرمانی استانداردهای لازم برای این رشته را به پیست های کارتینگ کشور ابلاغ کرده ایم و در رابطه با مشکلات گمرکی پیش رو مکاتباتی را انجام دادیم تا با حل شدن این موضوع تجهیزات مورد نیاز خودروهای کارتینگ را وارد کنیم و تمامی این موارد در کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان مطرح شده است و طی 2 تا 3 ماه آینده مشکلات کارتینگ حل خواهد شد.
 
وی در پایان افزود: فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری ایران نماینده فدراسیون جهانی در حوزه کارتینگ آسیا می باشد ولی در داخل کشور برای شاخص های کارتینگ ، نظارت و دادن مجوزهای لازم هنوز فدراسیون اختیار دار کامل نیست و راه قانونی حل این مشکل طرح آن در کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش بود که طرح موضوع کردیم و طی ابلاغ آنها به کل کشور تا صادر شدن قوانین کسی اجازه دادن مجوز در حوزه کارتینگ را ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار