رییس اتحادیه لوازم خانگی خبر داد

برگزاری نمایشگاه عرضه لوازم خانگی با 5 تا 10 درصد تخفیف

رییس اتحادیه لوازم خانگی از برگزاری سومین نمایشگاه عرضه لوازم خانگی در مصلی تهران از سه‌شنبه یازدهم شهریورماه خبر داد و گفت: در این نمایشگاه کلیه کالاها با تخفیف 5 تا 10 درصدی ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمد طحانپور رییس اتحادیه لوازم خانگی در نشست خبری از برگزاری نمایشگاه عرضه لوازم خانگی از سه‌شنبه یازدهم شهریورماه تا جمعه 14 خبر داد.
 
وی افزود: این نمایشگاه که در مصلی تهران برگزار می‌شود سومین دوره نمایشگاه عرضه لوازم خانگی است چرا که در سال 92 این نمایشگاه به دلیل نوسان قیمت برگزار نشد.
 
طحانپوردر ادامه با اشاره به حضور 32 برند در این نمایشگاه گفت: 60 درصد برندهای شرکت کننده در این نمایشگاه ایرانی و 40 درصد آن خارجی هستند.
 
رییس اتحادیه لوازم خانگی تصریح کرد: در این نمایشگاه کلیه اجناس با تخفیف 5 تا 10 درصدی ارائه می‌شود.
 
وی همچنین ادامه داد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از تولیدات با کیفیت داخلی است.
 
طحانپور با اشاره به اینکه بسیاری از برندهای معروف در کشور مونتاژ و تولید می‌شوند گفت: برندهایی مانند ال‌جی، سامسونگ، سونی، هیوندایی و تکنوگاز در داخل کشور تولید می‌شوند.
 
طحانپورافزود: یکی از درخواست‌‌های ما این است که جهت واردات لوازم خانگی به کشور یکی از تأییدیه‌های لازم از اتحادیه‌ لوازم خانگی دریافت شود چرا که این اتحادیه اشراف کامل بر مراکز توزیع و همچنین کارخانه‌های تولید و واردات دارد.
 
وی گفت: اولین هدف برگزاری نمایشگاه عرضه لوازم خانگی حمایت از تولید باکیفیت و مبارزه با قاچاق کالا است و این که برندهای اصل به مردم معرفی شود و مردم کالای با کیفیت را بشناسند.
 
وی در ادامه با اشاره به قاچاق لوازم خانگی در کشور گفت: قاچاق کالاهای درشت کمتر و قاچاق در کالاهای ریز مانند آبمیوه‌گیری، چرخ گوشت و ... بیشتر است چرا که قاچاق کالای درشت کاری سخت‌تر است و آنچه که از آن به صورت قاچاق یاد می‌شود کالاهایی است که به صورت موازی وارد کشور می‌شوند.
 
طحانپوردر پایان با اشاره به ساعت برگزاری نمایشگاه گفت: این نمایشگاه از سه‌شنبه تا پنج‌شنبه از 10 صبح تا 6 بعد از ظهر و در روز جمعه از 2 بعد از ظهر تا 10 شب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار