زاهدان //

کشف بیش ازیک تن موادمخدر در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: نیروهای هنگ مرزی سراوان در درگیری با سوداگران مرگ در نقطه صفر مرزی یک هزار و 347 کیلوگرم موادمخدر کشف کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، سردار ˈرهام بخش حبیبیˈ افزود: نیروهای هنگ مرزی سراوان با اقدامات و پیگیریهای شبانه روزی و اشرافیت اطلاعاتی از قصد دو باند موادمخدر برای انتقال محموله قاچاق خود به داخل کشور آگاه شده و بلافاصله با تجهیزات لازم به پوشش کامل نوار مرز پرداختند.

وی بیان کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند محموله موادمخدر را از مسیرهای سخت گذر کوهستانی به عمق کشور انتقال دهند پس از رویا رو شدن با مرزبانان به سمت آنان تیراندازی کردند.

وی عنوان کرد: در این درگیری قاچاقچیان که توان مقابله با مرزبانان مقتدر را نداشتند با برجای گذاشتن محموله موادمخدر به داخل خاک پاکستان متواری شدند.

سردار گفت: مرزبانان در پاکسازی محل درگیری ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، یک تن و 347 کیلوگرم مواد مخدر شامل 547 کیلوگرم تریاک و 800 کیلوم گرم حشیش را کشف و ضبط کردند.

وی تصریح کرد: مرزداران و دریابانان استان با پاسداری از مرزهای خاکی و آبی جنوب شرق کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هر گونه تجاوز به مرزهای میهن جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه برخورد می کنند.

انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.