پورغلامی: هوای اهواز عذاب‌آور بود/ فولاد نسبت به سال گذشته تدافعی‌تر شده است

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: هوای گرم و شرجی اهواز برای بازیکنان ما بسیار عذاب‌آور بود.

فرهاد پورغلامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازیکنان ما برابر تیم فولاد خوزستان زحمات زیادی کشیدند، این هوای گرم و شرجی برای بازیکنان ما بسیار عذاب‌آور بود تیم ما فیلم بازی‌های قبلی فولاد را آنالیز کرده بود.

مربی تیم فوتبال سایپا افزود: فولاد تیمی است که از ضد حملات استفاده می‌کند و نسبت به سال گذشته تدافعی‌تر شده است و فقط در این بازی روی ضد حمله کار می‌کرد ما توانستیم شریفات که یکی از بازیکنان خوب فولاد است را در نیمه اول کنترل کنیم.

وی ادامه داد: در همان نیمه اول 2 موقعیت خوب خلق کردیم که نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم اما در شروع نیمه دوم داور یک پنالتی به ضرر تیم ما گرفت به علت دید نامناسب نمی‌توانم درباره این پنالتی اظهار نظر کنم اما پنالتی دوم صحیح بود.

پورغلامی ادامه داد: داوری خوبی را در این بازی مشاهده کردیم این داور در تمام صحنه‌های بازی خوب عمل می‌کرد و اکثر سوت‌هایش درست بود.

مربی تیم فوتبال سایپا در پایان خاطرنشان کرد: مهاجمان خوبی در تیم سایپا حضور دارند ، در هفته‌های گذشته تیم ما 4گل به ثمر رسانده بود و در این بازی از 2 موقعیت صد در صد گل را نتوانستیم استفاده کنیم.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار